Vozili smo PRVI SRPSKI elektro bicikl (FOTO)

photo 36

Osim brzine, model "experience" se može pohvaliti i autonomijom od čak 200 kilometara.

  • Ivanfrankfurt 

    Mislim da je to previsoka cena ,dok u evropi padaju cene ,pa mozete kupiti biciklu na elektro pogon vec od 500€ ,kod nas cena raste. Ok sa srecom pa u izvoz.

    Odgovori
  • Alo 

    Ne kapiram potrebu za ovakvim biciklom, nema mi logike da bi neko uzeo za rekreaciju i zdravlje kad ima pomoc elektro motora. Zasto bih dao npr. 2000e za ovaj bajs kad mogu kupiti pravi motor ?!

    Odgovori
  • Ivanfrankfurt 

    Pa probaj prijatelju pa ce ti biti jasno. To je za uzivanje i da jako brzo zavrsis posao bez parkiranja bez benzina i jeftino

  • Milan 

    Razlozi za upotrebu elektro bicikla su mnogobrojni. Neki od razloga koje bi posebno izdvojili su: Vožnja sa izuzetno niskim troškovima eksploatacije i održavanja Bicikl ne troši benziske/naftne derivate za pogon, već isključivo elektro pogon ili elektro pogon koristi kao asistenciju Biciklom se može upravljati bez vozačke dozvole, odnosno kategorije vozačke dozvole namenjene za vožnju automobila/motorcikla Za bicikl nije potrebna registracija i osiguranje Električni bickl se može voziti stazama predviđenim za vožnju bicikla, kao i kolovozima i pešačkim zonama Električni bicikl se može koristiti i za rekreaciju bez bojazni preteranog zamora Električni bicikl je ekološki proizvod koji ne zagađuje životnu sredinu

  • Bomba 

    Sve pohvale. Ipak, bilo bi dobro da je cena pristupačnija prosečnom srbinu. Po toj ceni se može uvesti sasvim solidan automobil.

    Odgovori
  • Zika 

    Za taj novac se moze i kupiti jedan telefon, televizor, cipele...zavisi kome je sta potrebno...

  • Nenad 

    Bio sam na Sajmu i pogledao te bicikle. Odlično izgledaju, deluju vrlo robusno, odlično izrađeni ali je cena previsoka. Za te pare možete kupiti pristojan auto ili skuter. Posebna priča je da možete kupiti komplet delova da svoj postojeći bicikl pretvorite u električni.

    Odgovori
  • Zoki NS 

    Za sada moze, ali nece moci i u buduce. Sve je vise zemalja i gradova gde su bas ta vozila zabranjena. A ako ne krenemo u Srbiji danas sa vozilima nove generacije mozemo se vratiti na zaprezna kola (koja se opet nece moci upotrebljavati😂😂😂). Bolje malo podrske...kriticara uvek ima. Kada treba da se nacrta nesto na praznom papiru svi cute, a cim neko stavi liniju svi su pametni i kritikuju tu jednu liniju kakva god da je 😁

  • Bakero 

    Sjajno:)

    Odgovori
  • Dragisa 

    Buducnost svakog velikog grada... Mislim da nismo svesni u kom zagadjenju zivimo koliko je taj saobracaj pretrpan koliko zivaca i vremena gubimo u njemu. Malo po malo iako to deluje nemoguce kod nas nadam se da cemo jednog dana svi putovati kroz grad na biciklama i u el.automobilima...

    Odgovori
  • Zulu 

    Divno..svaka cast

    Odgovori
  • Meni treba sklopivi bicikl

    Odgovori
  • Matrix 

    Ovo je leti bolje i od skutra za voznju po gradu...Podrzavam i nadam se da ce u buducnosti biti malo jeftinije...

    Odgovori
  • veliki maestro 

    Ovo je unistavanje biciklizma i debilizam. Zna se bicikl je bicikl a ko hoce ovako da se vozi nek nabavi moped lii skuter. I sa ovakvim vozilom si u strahu stalno da ces ostati na putu, da ce se isprazniti baterija.

    Odgovori
  • Svetislav 

    Ako koristis biciklu po ceo dan svaka cast. Za sastanke, za posao, za rekreaciju skidam kapu. Ne znam samo kako reaguju ljudi kad dodjes posle voznje od 15tak kilometara preznojen i pomalo mirisan sa njima na sastanak...😉 Jedno je planirana voznja u cilju sporta i rekreacije, a drugo je svakodnevno koriscenje u sve svrhe.

  • Nije tako 

    ovo je potreba današnjice i biće neophodan, a može da se vozi kao svaki stari bicikl ko hoće, suština je da vredi i bolji je od skutera, ne zagađuje okolinu i ne registruje se svake godine, ne plaćaš parking, imaš kondiciju i zdravlje i td. Ipak ako ti se ne sviđa, ne moraš ga kupiti. Cena će svakako ići dole

  • N. K. 

    imaš i na ovom pedale za svaki slučaj!

  • road 

    Ovo da vezes za banderu odneli bi ga sa sve banderom. Da li neko zna koliko su ove bicikle teze u odnosu na standardne?

    Odgovori
  • E Prime 

    Effecto/Effecta od 30-37kg u zavisnosti ugradjene opreme.

  • ??? 

    Standardni bicijkovi teze od 10 do 15 kg a ovi el. Od 30 do 40 kg i nije ih bas lako votiti na pedale ka se isprazni baterija.

  • Adre 

    Ako ima motor i ako se neokrecu pedale tokom voznje to nije bickl nego motocikl sve ostalo su izmisljotine,Bickl je nastao od reci cycling sto znaci okretati u krug a By od reci By yourself sto znaci bukvalno okretati samostalno Tako da ovo nemoze biti bickl nego samo Motocikl ko misli drugacije je naivan i Tup

    Odgovori
  • N. K. 

    auuuu... Ima pedale i "bi" je jer ima dva točka. Bi-cikl vs mono-cikl, npr

  • Losmi 

    Elektro bicikl je sranje izmisljeno za mlohave amerikance! NE elektro biciklu! Zivele pedale i nozni pogon!

    Odgovori
  • Trofazni Komarac 

    bas tako!!! Kakva E-bicikla...zna se sta je bicikla oduvek bila i bice!!

  • Зоки 

    Одлична ствар. Једино је цена мало већа за наше услове. Било би добро када би се одрекли бар ПДВа или направили неку субвенцију за овакве ствари, и људи ви их лакше куповали.

    Odgovori
  • Buudda 

    dobra stvar imas gradova kao Beograd koji nije ravan ima dosta uzbrdica pa tu motor da pomogne inače mislim da i na pedale moze

  • Wade 

    Kako su mi nesto vestacki komentari ovde...Moje misljenje kao nekoga ko vozi bajs vec 25 godina da su malo ruznjikavi. Razumem potrebu da budes originalan, al iscimajte se za neki izgledniji ram, jer tesko cete se izboriti sa konkurencijom koja stize polovna u Srbiju ali daleko lepsa. Nije nikakav zlonameran komentar, samo moje vidjenje.

    Odgovori
  • Пролазник 

    Пре пар месеци сам узео њихов Еффекто модел и прешао сам 2500км. Бицикл ми је заменио ауто. Инвестиција се исплаћује, јер пуњење бицикла кошта 4 динара ( за 100км), а аутомобила 1000 динара за 100 км. Стварно имам одлично искуство! Право решење за брдовити град. :)

    Odgovori
  • Zvezdan 

    Stefan Zanimljive bicikle.

    Odgovori
  • Dzonsi 

    Lepo ako se stvarno sve proizvodi kod nas. Cena,kao i sve drugo u ovoj zemlji,za obican narod,preskupo.

    Odgovori
  • Muki 

    E-Bike sa Pomocnim E Motorom znaci u Evropi maxsimalna Brzina 25km na sat. Motor 250 wati Maximum, Sve sto je preko 250Wati ili prelazi 25 km na sat to pripada Skuterima mora ima Tablice i Vozacku Dozvolu. Nesmiju se koristit Biciklisticke Staze neo vozit po Ulici.

    Odgovori
  • Zvezdan 

    To je tacno, alj Srbija nije u Evropi. A tavno je da je i Evropa pocela da usvaja jace motore ( i do 1000w) sa limitiranjem brzine na 25 km/h jer je shbaceno da prosecna ljudska snaga moze okretati pedale u javini motora oko 500w. Stav za 250w polako gubi smisao.

  • Nikola 

    Mislim da e bajkovi postaju svakodnevna potreba obzirom da su guzve sve vece. Samo ne verujem da se e bajkovi prave u Srbiji. Bravo za firmu E prime. Kako do sada nismo culi za tu firmu? Gde ti bajkovi mogu da se pogledaju, probaju i kupe?

    Odgovori
  • Dejan 

    Izmedju Medigroup klinike i Navigator zgrade prema pruzi se nalazi izlog/radnja sa desne strane odma iza Medigroup klinike

  • Mrak 

    Prava stvar. Svi ovi kurii i svi sto se vozikaju po gradu “kreni stani” bolje da sednu na ovakav bajs.

    Odgovori
  • Wade 

    kako da kuriri dostavljaju tolike pakete, jesi ti kad video koliko jedan kurir ima paketa u kombiju?

Dodaj komentar Svi komentari 36