Letovanje u Grčkoj SKUPLJE i do 20 odsto!

photo 64

Srbi uveliko uplaćuju aranžmane za letovanje. Grčka je, saznali smo, skuplja i za 20 odsto odnosu na prošlu godinu,...

• cic

Grčka je super obozavam toplo more a nemoram ni da zderem kao stoka.Grci su isti kao mi topli i prljavi tako da uklapamo se više nego sa montenegrinima.Šta bi oni da nam na granici uzmu lovu lupe šamar i vrate nazad.Toliko o njihovoj 5ubaznosti.Oni nas ljudi mrze ničim izazvani.Daleka im kuča i neka idu iz Bgd.d

• Anci

Ceo zivot sam mastala o tome da odem u Grčku... I odem pre 3 godine... Uplatimo hotel 3*, u sred sezone, za mene i supruga i dvoje sitne dece - 725 €(bez prevoza!) , 6 noci, 7 dana, polupansion... I grdno se pokajala!!! Kupatilo očajno, decu nisam mogla normalno da okupam, sto zbog nedostatka tus kabine, sto zbog nedostatka vode! Hrana, blago rečeno, katastrofa! Ni ćoše od švedskog stola tu nije bilo... Jos je stajao naziv (kunem se) :Nemojte puno jesti, zbog zdravstvenih razloga. Osoblje neljubazno, prodavnice preskupe... Preselo nam sve! Ostali gladni, prljavi, dekintirani i sto je najgore za mene-razocarana u tu famoznu Grčku o kojoj sam mastala ceo zivot...

• Buudda

verujem ti desi se ja već 20 godina unazad Kerijem u grčkoj nikad jednog minuta nje bilo da nema vode apartmani studijo solidni koliko para toliko muzike ne kad nisam doživeo neprijatnost neko te ne uznemirava ne grdi sto u crnoj gori nije slučaj sto puta su me uvredili i psovali majku srpsku što sam pokušao da parkiran auto navodno zabranjeno itd od tad ne kad više u crnu goru grčka je zakon

• putnik

Postovana Anci,na letovanja koje neko sanja ceo svoj zivot,ne ide tek tako kao muva bez glave,to se planira mesecima,pogotovu ako je prvi put. Postoje mnogi forumi a najbolji je putovanja.info.Tako da si sve tamo mogla da pitas i da se informises o svemu ,pitas za savet,dobijes licna iskustva i preporuke,savetima ljudi koji su licno bili po raznim letovalistima. .Sto se tice "hotela" po Grckoj,vecina se nista posebno ne razlikuju od studia,apartmana,nisu hoteli kao sto su u Turskoj.Ako hoces luksuz u hotelu ides za Tursku,bazeni,cistoca,hrana,neuporedivo sa Grckom u svemu,cak i oni skromniji...Nisi napisala o kojem se mestu radi,to je jako bitno. To sto ti je preselo letovanje,sama si kriva.Ne uplacije se hotel u sred sezone,mislim moze,ali zavisi koliko neko ima para i zavisi od lokacije.Ovo ti pise neko ko je porodicno (dvoje dece,sada vec devojke,supruga i ja)bio 4 puta hotel Kusadasi i 5 puta Grcka...i to dosta jeftino. Porodicno letovanje,Grcka, za cetvoro sa prevozom,10 dana,ako si upucen,moze da te kosta 450e,Avgust,znaci u sred najskuplje sezone.(prevoz i smestaj)

• Banja Luka

HR mi je pod nosom. Cijene ok, provod odlican, more cisto, ... Ma ekstra

• Jole

Turska izmisljena zemlja za odmor.

• Lancia Delta HF Integrale

Ako me bude mrzelo da vozim do Grcke onda Turska....

• Srbin

Auuu sada paralija, hanioti i olimpik bič više nisu 50, nego 60 evra, opasan udarac po džepu napaćenog srpskog ranika na minimalcu...

• Meda

Parga uplacena jos u novembru...

• Rakovcanin

odlicna destinacija,bio dvaput!

• Cvele

Pa mora biti skuplje,inace kako bi mam dali izmisljene popuste na "first minute" rezervacije do febrauara-maja,ili jos vecu prevaru "last minute".

• Misko

Bolje opet nego ic u C g dje ti ne nude nista

• Racki

Opet Grcka nekako volim njima da ostavim moju sirotinju...

• Turista

Italija i samo Italija. Ne može da se poredi sa bilo kojim drugim morem. Za prave ljubitelje mora i prirode Tirensko more i ostrva, iako ni jadranska strana nije za bacanje. Cene, hrana, usluga, smeštaj, atmosfera...ma sve. Pišem iz ličnog iskustva u poslednje 3 godine. Put do destinacije...šta reci. Pauze u vožnji i vracanje vekovima u istoriju - na svakom koraku. Probajte. Garantujem vam ponavljanje već sledeće godine i verovatno pad Grcke u zaborav.

• Zozo

Hahaha! Koji si ti lik. Više voliš grčka mora o Tirenskog jer je Helenska civilizacija starija od Romanske.

• Srbin

Em je helenska civilizacija starija od romanske, em su po meni jonsko i egejsko more mnogo lepši od tirenskog, a o plažama da ne govorimo, plus tu je i razlika u ceni od 4,5 srpskih minimalaca i naravno gostoprimstvo pravoslavne braće naspram papskih podanika...

• Tuzno je sto nemamo sredstava pa nam je severna Grcka nesto najbolje. Ja ne zelim da vredjam, posao mi je takav da sam obisao mnogo zemalja, radim u turizmu, pa mogu doneti neki zakljucak, naravno moje zapazanje. Ta mesta u Grckoj su otuzna, nemaju nikakvu ponudu, prakticno sela koja su ozivela u poslednjih 20 godina. Ceo Halkidiki, ostrva poput Zakintosa, Krfa, Tasosa... za ono sto vredi u Grckoj i sto pruza sjajnu uslugu u svakom smislu mi nemamo novca a to su Krit, Rodos, Mikonos, Ios... Jedini sto Grckoj nikada ne mozes oduzeti to su plaze. I Jonsko more. Zar je vama ljudi stvarno odmor da odete u market i ponesete hranu od kuce?! Usluga u Grckoj je za mene kriminalna, narocito kad su hotelinu pitanju. Ali dobro, svako ima svoj izbor. Meni su Crna Gora, Grcka i Italija dno letovanja. Hrvatska i Turska visok prosek. A Spanija nesto najbolje.

• Relativno vrlo

Za nekoga ko se bavi turizmom, trebalo bi da znate da postoje različite vrste turizma. Dok Grci idu na jeftinije varijante, što im se i može, s obzirom na more, Turci koji nemaju nikakvo more, moraju da ga baziraju na hotelskom smeštaju, bogatom sadržaju itd. Neko preferira jedno, neko drugo, zar bismo svi morali da uživamo u istom? Ja ne volim hrvatske plaže, volim sitan pesak i grčku obalu. Ne treba mi da me neko služi na jahti dok ispijam šampanjac, možda želim da obilazim gradove itd.

• Ložač

slažem se sa tobom, mada lično mi se više sviđa egejsko od jonskog mora... Ali eto bio sam i na tom rodosu, i mogu ti reći da je što se tiče prirode i plaža daleko iza tasosa, sitonije i skijatosa... Opet ponavljam nekom je odmor prežderavanje i opijanje u luksuznim hotelskim sobama, a nekom šetnje po šumi, otkrivanje netaknutih plaža i kupanje u kristalno čistom moru...

• msm

nek je i duplo skuplja, Grcima cu pare uvek ostaviti!

• Razum

Bio u Tunis prosle godine za 500 eura 12 nocena u hotelu sa 5 zvezdica. U cenu uracunato:Povratna avionska karta sa svim taksama,prevoz busom do hotela,11 nocenja na bazi all inclusive gde svaki dan menjaju posteljinu i ciste sobu. Hrana na bazi svedskog stola(dorucak,uzina,rucak,uzina,vecera),barovi gde je svo domace pice uracunato u cenu,privatna uredjena plaza sa besplatnim lezaljkama i cistim peskirima. Bazeni u okviru hotela i najbitnije uvek ali uvek voda za tusiranje sto topla sto hladna. Tvoje je da uzivas i samo uzivas jer odmor za to i sluzi. A ovo grcka za 200 evra sa sve prevozom sto sada reklamiraju nikada vise. Mene je to izaslo 3 puta vise i plus sam izigravao domacicu i spremacicu i stalno jurio po prodavnicama i slobodnom lezaljkom na plazi i to plus placao. Vracao sam se umoran sa odmora.

• Qwerty

Ja svoju decu u zivotu ne bih odveo u severnu Afriku koliko god to jeftino bilo. Pre neku godinu tako su uleteli fanatici sa kalasnjikovima na plazu nekog hotela u Tunisu i pobili one jadne ljude na plazi. Kakav je to odmor kad znas da u tim banana drzavama postoje ljudi koji planiraju takve stvari i samo je pitanje kada ce se tako nesto opet desiti. Svaka cast za svakog ko je toliko hrabar da isprobava sa porodicom da li ce se ili nece tako nesto desiti u njegovoj smeni.

• Nbg

Fali samo jedna krucijalna opservacija. Za 500Evr. u Tunisu i Egiptu uz sav taj raskoš "all inclusive", hotel sa 5 zvezdica i beskprekornu uslugu i smeštaj dobije se i koncentracioni logor i detaljan spisak šta se sme i gde se sme. Uz obavezan po neki bezbednosni "incident" koji se dogodi barem jednom godišnje. Sa druge strane moja porodica se u Grčkoj oseća sigurnije nego u rodnom BG ovih dana, policiju ne vidim za dve nedelje koliko provedem na odmoru, all inclusive ne gotivimo jer me ne interesije iće i piće niti nam pada na pamet da se budimo na budilnik i idemo na unapred zakazane hotelske aktivnosti (krkanluk). Na odmor idemo sopstvenim prevozom, automobilom jer tako želimo. Usput obiđemo popriličan broj istorijskih lokacija kojih je Grčka prepuna, prelepih plaža i do 50km od mesta boravka. I nigde me niko ne pita gde sam pošao i kad ću da se vratim. Uveče izlazim kad nam se hoće i gde god poželimo. Zaglavimo i do duboko u noć uz odličan provod. Nema dobacivanja i neprijatnog zevanja u atraktivan ženski svet. Grci su nenametljivi trgovci, nisu dosadni i ne "drpaju" vas za rukav, ne smaraju, kao ugostitelji pravi profesionalci odmereni i dozriano uslužni. Plaže su uređene, većina sa tuševima i vodom, privatnih plaža nema jer su one u Grčkoj nacionalno dobro. Neko ide na odmor da bi imao doručak, užinu,ručak,užinu, večeru i piće gratis, neko ide na odmor da bi se odmorio ustajao kad mu se hoće, jeo šta poželi i kupao se i kretao se gde mu je volja...

• Razum

Bili smo 25 jula. Sred sezone i u tom periodu je bilo neko cudo u grckoj gde su mnogi napustili letovalista ili ostali uskraceni za odmor.

• Li

Kad si bio, u januaru?

• Razum

Kada smo mi bili proslog leta u Tunisu kolko se secam bilo je neko nevreme u Grckoj i mnogima je letovanje preselo.Em platili papreno em ostali bez letovanja. Bili smo u El Mouradi Palace i hotel je ok.Licno nismo imali nikakvih problema i slobodno smo se kretali do Sus-a i kroz grad i pijacu i u razgovoru sa stanovnicima oni osudjuju to sto rade teroristi i oni nece na svoje da dizu ruku. More i plaza i klima su fenomenalni bili jer su to privatne plaze i ciste se po celi dan od trave i prljavstine i imas svoj mir jer prodavci krofni,krpa i kojekakvih djakonija imaju samo 1 metar stazu cik uz more da idu sa svojom ponudom tako da nemoze da ti dosadjuje.. Generalno lepo iskustvo,provod,uzivanje i vredelo je otici. Za dalje videcemo kako bude.

• Radnja

ti nisi bio na moru covece, bio si u bari. Zna se zasto se ide na more....ne da bi jeo i pio allinclusive vec zbog mora i klime .

• Ložač

bila i moja kuma pre par godina u tunisu, platila je malo više, ali je uz sve gore navedeno dobila i gratis trojicu terorista sa kalašnjikovima i 20ak uživo likvidiranih turista... Neka hvala, džaba sve, kad nisi opušten, to onda nije odmor, a i plaža u tunisu i plaže u grčkoj su nebo i zemlja... Ko ide na more zbog mora, plaža, prirode ići će u grčku, španiju, italiju(drugosrPijanci i u hrvatsku), a ostali kojima je prioritet čisti peškiri, prostrane sobe, lcd tv, prežderavamja, prepijanja i ostalo, furaju u turske, egipte, tunise, itd...

• aleks m

Koji hotel je u pitanju ako nije tajna i koji grad,hvala

• Marko

Nije u pitanju boravisna taksa. Proslog leta mi je Grk rekao da im je drzava podigla porez na prihod od izdavanja, i da nemaju skoro nikakvu zaradu, tek da prezive. Angelu Merkel psuju na sva usta, jer je ona pritisla Ciprasa na takav potez.

• djoko

CrnoGORSKI lovi radi li radi...

• Serbia forever

U Grčku je najbolje otići pre ili posle sezone, ko to može zbog obaveza. Tada su mnogo ljubazniji i cene smeštaja i usluga su dosta povoljnije! U lokalnim prodavnicama imaju cene za turiste i cene za lokalne Grke!? To najbolje primetite kad ništa ne plaćaju pred turistima, već im upiše u svesku, pa dodju kasnije da plate!?

• Ne znam

Dosta ljudi idu u Grcku i svake godine ih je sve vise i vise i zato poskupljaju.

• Serbia forever

Grčka, Španija, Italija po tom redosledu i u krajnjoj nuždi Crna Gora.

• Kuku-lele

Crna Gora čak ni u krajnjoj nuždi!

• Marija

All inclusive smestaji u Turskoj i Grckoj se ne daju usporediti... Usluga puno puno bolja u Turskoj, svi se polome oko gosta, hrana, smestaj... Jedino sto je mene smorilo u Antaliji su bili pijani i goli Rusi kojih je %90 po hotelima u Antaliji (pricam za Kemer, ko zna)... Ja cu ici u Alanju ove godine, tamo dolaze Svabe pa cemo videti jesu li oni pijani i goli kao i Rusi 😂😂😂

• Ložač

stoji sve što si napisala, samo bih dodao da more u Turskoj liči na obedsku baru u poređenju sa Grčkim... A pošto ja na more idem zbog mora, a ne zbog hotela, hrane, piće, usluga, izlazaka, itd...Grčka će uvek biti svetlosnim godinama ispred Turske...

• Marija

Nema svinjetine kao mesa, ali ima svinjskih salama, sunke i slanine po hotelima u Istanbulu i na moru. Napolju +40, pored sve te ribe koja se sluzi u hotelu, ti bi jeo 🐖 ... Svaka ti cast 😋😂

• Serbia forever

Nema prasetine, pa nije za poredjenje!

• Pera Trta

De de crna gora je svetinja

• Nikola

Idite makar u Herceg Novi/Igalo ljudi, ako već nećete u Grčku. Ja odoh na Krim

• Ložač

Slažem se da je Herceg Novi divan Srpski grad i da se zaista prijatno osećam u njemu, ali more i plaže, d.u*e i oko...

• Monter

Ako vam je skupo dođite u Hrvatsku.

• hocu hocu

zbog vase tradicionalne ljubaznosti

• Ložač

Ni vi kroasani više ne idite na primorje, vas je svake godine duplo manje nego nas, tako da po nekim procenama za 20ak godina će hrvatska biti prazni... A i sada kažu da je najzastupljenije zanimanje u vas, kopanje po kontejnerima...

• djoko

Hah, sa nase 4 prosecne plate, mozda druze. Postajate polako skupi i Nemcima, a sta mi tu da trazimo?

• Zic

Bio sam u Grckoj prosle godine,Pefkohori je u pitanju i nisam imao vode par dana.Kupao sam se na plazi a za wc sam koristio kantu sa vodom koju napunim kada dodje voda.Znaci strasno.To nisam video ni u Crnoj Gori.Tako da me Grcka nece videti.A i dosta su skupi.

• cockney cole

cak i da je tacno ovo sto tvrdite, nisam cuo nista slicno, to je vec odlika nasih ljudi, da budem precizan nasih seljacina. nije Grcka samo Pefkohori i Hanioti. a da je skupo to tek ne stoji. hocete da letujete a da potrosite 10e po danu i da mate vrhunsku uslugu. malo teze

• Ložač

Pefkohori uzimaš kao reperza celu Grčku... Platio si letovanje 59eura i očekuješ neki luksuz, ajde bre ne lupetaj... Obiđi maalo Tasos, Krf, Skijatos, Sitoniju, Kefaloniju, pa se javi... Izvadi još 59 evra u predsezoni i uživaj u rju, u suprotnom ti preporučujem akva park u jagodini ili du ciganliju...

• Kuku-lele

evo još jednog "montenegrovca" koji pokušava da privuče turiste. Vi niste čuli za poboljšanje usluga recimo, reklame o lepim plažama i prirodi... ah da, prirodne lepote ste već uspeli da uništite! 😒😒😒