STRUKA I ZAKON IZRIČITI: Pružni prelaz mora da "zvoni"

video 21

Pružni prelazi bi morali da budu obezbeđeni najmanje uređajima za svetlosno-zvučnu signalizaciju, što nije bio...

  • Dr Miggyy 

    Gde živi profesor Vujanić, poznat po dobrim zakonima. Vozovi na našim prugama se kreću brzinama ispod brzina u XIX veku. Savremeni ruski voz razdaljinu od Niša do Bora 130 km prolazi za oko 4,5 sati ili 29 km/h (u svetu vozovi dostižu i više od 500 km/h). Voz ovom prugom ne ide, puzi, a ovaj profesor savetuje da se ograniči brzina na prelazima. Ovaj profesor je poznat po novom zakonu o saobraćaju, gde su prvobitni uslovi bili rigorozniji nego u Norveškoj i Švedskoj, da bi nakon promene ubacili klauzulu za korišćenje letnjih guma zimi kada na putevima nema snega i leda. Krasan profesorov biser i bolje mu je da se ne pojavljuje na medijima. Tek šta je naučio studente?

    Odgovori
  • Železničar 

    Prvo, ne radi se o obezbeđenju već o osiguranju putnog prelaza. Postoji više stepena (nivoa) osiguranja putnih prelaza. Stepen osiguranja putnog prelaza zavisi od više parametara. Niko ne pomonje da je ova tematika vrlo šturo, u dva pasusa, opisana i u ZOBS-u i u Zakonu o bezbednosti. Međutim treći pasus Zakona o bezbednosti kaže da će bliže odredbe o načinu osiguranja putnih prelaza propisati nadležno ministarstvo. Ministarstvo je donelo Pravilnik o ukrštanju pruge i puta u kom je zaista sve pojašnjeno, i po kom je stepen osiguranja putnog prelaza na kom se desila nesreća ispoštovan. E sada, koga interesuje ova tematika neka pronađe na netu ovaj Pravilnik pa tek nakon toga da svoje mišljenje.

    Odgovori
  • Max 

    Ma za sta ce nam obezbjedjenja dodatna na prelazu??? Pa rekla je ministarka da ima znak?!!??!!??! Ko se razumije ako ne ona?

    Odgovori
  • Sashko69 

    Nije problem da li prelaz ima rampu ili ne, problem je kad ima a ne radi jer to daje vozačima lažni osećaj bezbednosti. Bolje da nema rampu nego da ima neispravnu, tada se više pazi.

    Odgovori
  • Bcn 

    Za cenu novogodišnje rasvete i struje koju ista potroši za silne mesece koliko svetli moglo je da se sredi polovina pružnih prelaza u Srbiji.

    Odgovori
  • T rampe r 

    Брука и срамота, а живимо у 21 веку. Људски животи су у питању, а не ко је крив. Нема ту оправдања, схватите, имате ли свести и савести?

    Odgovori
  • Jeca 

    nemaju. Samo su im.pare vazne, kakva savest i svest...da je imaju ne bi se bavili politikom

  • xl 

    Boze, kakvi li sve upravljaju ovom jadnom zemljom, a i neznaju da postoje tehnicki propisi za sve vrste instalacija koji predvidjaju posebnu zastitu tamo gde se stiti imovina i zivoti ljudi. Svi zakoni koji nisu uskladjeni sa tehnickim propisima su nistavni. Ali izgleda da i zakone kod nas pisu i donose lica koja pojma nemaju.

    Odgovori
  • Ne lupetaj 

    naši zakoni su odlični samo ih treba poštovati.samo kod nas znak "STOP" ne znači ništa kao ni mnogi drugi sve dok se nešto ne desi.ja koliko znam postoji znak prelaz puta preko pruge sa branikom i prelaz puta preko pruge bez branika. je li nam obavezna fizička ograda kao ovcama

  • gradjanin X 

    Pa naravno , jedan od njih je Damir Okanović.

  • Pravda 

    Zakon o bezbednosti saobracaja donet je 2009. godine. Mislite o tome

  • Hit 

    Danas u emisiji voditeljka navela da u Srbiji od 2200 pružnih prelaza funkcioniše svega 500, i pita predstavnika železnica Srbije koliko košta postavljanje 1 rampe, on odmah odgovara: od 120.000 do 200.000 €

    Odgovori
  • Patrick Mahomes 

    А рампе поставља Кип Лајт.

  • Firga 

    Ajde bre,sve to ne kosta 200€ po prelazu;stub 2m zebrasta letva gluplji programator od ves masine step motor truba i fenjer

  • Rts 

    Sve ovo što se dešava poslednjih dana ostavlja gorak ukus kod građana koji placaju porez ovoj drzavi da bi imali dobre puteve, pruge, itd, na kraju bezbedan zivot. Šta se ovo događa, niko od politicara, strucnjaka, policije i drugih službi da izađe javno i da pokrene debatu, na žalost posle ove tragedije, o unapređenju putnih prelaza preko pruge, da vidimo kako to najbolje države resavaju, a pre svega treba da postoji subjektivna i objektivna odgovornost koju treba da snosi u ovom slucaju generalni direktor Infrastrukture železnice Srbije, to je minimu koji država treba da nauci iz ove strasne lekcije.

    Odgovori
  • Bombon 

    Kriva i železnica i vozač autobusa. Oni nisu sredili prelaz kako treba, a on nije dovoljno pazio obzirom da je decu vozio. Svakako SVE prelaze železnica MORA da obezbedi. Zašto da ljudi tako glupo stradaju? Ako za razne nove nepotrebne puteve ima love, mora je biti i za pružne prelaze koji su potrebni običnim ljudima koji tu žive. Dakle ostavka ministarke!

    Odgovori
  • Kraba 

    Pa lepo vam pricam po Americi ima rampu ali onu rampu sto ide preko celog puta sa onim sipkama dole da se nista ne moze ni provuci ni zaobici ali glavno je zvono sirena najmanje 130 decibela cuje se kilometrima plus rotaciona crvena svetla 4000 lumena ko da je nova godina svetli.

    Odgovori
  • bahata vlast 

    milane ,milane nisi struku pominjao u ružičastim saobraćajnim problemima

    Odgovori
  • Perica 

    Verovatno je kriva prethodna vlast

    Odgovori
  • Ne lupetaj 

    nije perice pre svuda radila signalizacija i na svakom prelazu bila rampa a li ovi poskidaše kad su došli

  • Bcb 

    Znaci kriva Zeleznica.

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 21

Povezano

Sve vesti