Kako da se ugojite na zdrav način

2

Većina ljudi rado bi skinula koji kilogram, i zato smo "zatrpani" savetima o dijetama i mršavljenju. Ako ste u...

  • Racki 

    Dacu vam ja mojih 20 viska

    Odgovori
  • Anonimus 

    Suficit ! Morate da unesete vise kalorija nego sto potrosite uz trening 3,4x nedeljno .Ako ste imali lose navike oko unosa secera,zasicenih masti i losih ugljenih hidrata krenite polako da menjate sve nabrojano.Jesti 4-5 puta dnevno (manji obroci ) .Dorucak,rucak i vecera su dosta bitni uz 1-2 uzine i eto rezultata kroz 3-4 meseca.Bitno je da se pridrzavate ovakve ishrane :Proteini minimum 1.5 gr.x tezina,Masti 1gr x tezina i Ugljeni Hidrati za pocetak 2-3 gr x tezina.Protein:Belo meso piletina,Juneci but,Svinjski but,Posni sir,Jaja,Oslic ,Pastrmka,Tunjevina,Whey protein.Masti:Bademi,Orasi,Masl.Ulje Omega 3 riblje kapsule...Ugljeni Hidrati :Pirinac,Krompir,Ovas. Ovo je osnova svega vezano za ovu temu .Jednom nedeljno sebi mozete da dozvolite junk hranu jer nemate takmicarske ciljeve i zbog psihe je dobro barem jedan dan da se opustite u ishrani.Zdrava hrana nista nije skuplja od ove kojom se velika vecina ljudi hrani na nasim prostorima.Nemojte da dozvolite da vas razni Nutricionisti sisaju za neke dijete i slicno ! Pametno razmislite i bice rezultata.Pozdrav

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 2

Povezano

Sve vesti