Šta treba da jedete, kada i zašto

6

Pravilan odabir namirnica i dobar tajming su važni ako želite da budete zdravi i da imate lepu liniju.

  • Paznja 

    Najvaznije je GDE se jede i pije umereno uz sporo zvakanje i brzo kretanje!

    Odgovori
  • Jojita La Desfibradora 

    Nije toliko važno ŠTA se jede nego KADA i KOLIKO. Važno je da hrana bude što više prirodna, da se ne preteruje u količini i da se jede uvek u isto vreme sa određenim vremenskim razmakom. Meni je na primer doručak od 6 do 6:30. Ručak od 11:30 do 12, a večera od 16 do 16:30 časova. Posle toga ništa ne bi trebalo jesti jer želudac prestaje da vari hranu u 9 sati. Obroci treba da budu po jedna porcija a ne da se dosipa još u tanjir jer mislite da vam je "malo".

    Odgovori
  • Jojita La Desfibradora 

    Meni ovako sasvim odgovara, istu kilažu držim već 12 godina i to je normalna kilaža i nikada nikakvih zdravstvenih tegoba nisam imala. Ne mogu ja za 15 sati koliko sam budna da imam samo 2 obroka, to je jako malo i onda bih stalno nešto grickala a to nije dobro. Od 9 sati uveče želudac odmara do jutra, a isto tako i mi sa želucem, jer je prirodno da se noću ne jede. A to što ga neko opterećuje noću to je njegov problem.

  • Suzana 

    Sad valjda radi do 10, pomerio se sat...

  • Budalanakv2 

    Niđe veze, tri obroka su bolest. Dva dobro isplanirana obroka su dosta, u međuvremenu odmoriti jetru i pankreas. Jesti oko 10h I vecerati oko 19h je sasvim dovoljno. Između, ako ogladnimo, eventualno jedna užina, i to voćna. Za obroke masti proteine i dosta povrća. Probaj, videćeš da će ti organizam biti zahvalan jednom kad navikne.

  • Mmmda 

    Želudac mora da ti je falš kad radi do 9h.

Dodaj komentar Svi komentari 6

Povezano

Sve vesti