Električna vozila ipak NISU prljavija od dizelaša

video 3

Uočene brojne nepravilnosti u studiji u kojoj su električna vozila prikazana "prljavijim" od dizelaša

  • SKOJevac 

    Ovo što Nemačka planira, pa to je bilo još u prvoj predizbornoj kampanji Angele Merkel pre i-ha-ha godina! I čim je došla ma vlast, rekla je da će očistiti Nemačku od prljavih izvora energije za 10 godina. I, gde smo sada? Na početku! A, što se kola tiče, i tu je sve jasno. Treba rešiti ograničenja koja dolaze iz smanjene autonomije i previsokih cena, pa će tržište samo krenuti da se reguliše. Uostalom, najveći broj korisnika upotrebljava svoje automobile svakodnevno do 60km. Otići na posao i eventualno u kupovinu. Za ostalo (vikend putovanja i godišnji odmori) mogu da posluže i iznajmljena vozila sa SUS motorima dok se ne razvije bolji sistem napajanja (bežični Teslin, što da ne?!).

    Odgovori
  • Barranjaccc 

    Kad ti nesto ne odgovara ti promeni formulu dok ne dodjes do zeljenog rezultata. Zato postoji 30 modela merenja klimatske promene......jel pada kisa, to je zbog klimatske promene. Jel nepada kisa, to je zbog klimatske promene.

    Odgovori
  • Djoksa 

    Ipak ova zanesenost električnim gedžetima je kad se pogleda iz ekonomskog ugla vrlo isplativa. Da navedem primer sijalica, nove "ekonomičnije" su DESET PUTA skuplje nego klasične. Da li neko može reći i da deset puta duže traju..? Zatim, sama proizvodnja kao i recikliranje nakon kraja njihovog veka je daleko prljavija nego kod proizvodnje klasičnih sijalica. Ali kako to objasniti proizvođačima koji vide DESET PUTA veću zaradu i ekološkim pomodarima odnosno snobovima koji su njihovi glavni potrošači..? Isti je slučaj sa automobilima. Sprega velike zarade koju vide proizvođači i ekološkog snobizma po bilo koju cenu je nezaustavljiva prepreka za malobrojne koji žele da se upravljaju zdravim razumom.

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 3

Povezano

Sve vesti