Jedite VIŠE ove namirnice da biste smršali!

5

Stručnjaci tvrde da treba da jedete više ove namirnice da biste smršali!

  • Racki 

    Posaljite nekog da mu dam 4 sunke i 12 tabli slanine...

    Odgovori
  • Bla bla 

    Da bi neko smršao mora da bude u kalorijskom deficitu, odnosno da pojede manje kalorija od kalorija koje troši, npr. pojede 2000 kalorija a potroši 2500. Nikakve tu velike nauke nema. Možeš da jedeš samo pirinač i paradajz, ali ako unosiš 5000 kalorija a trošiš 2000 kalorija imaćeš i sala.

    Odgovori
  • Djoksa 

    Najveći glikemijski indeks imaju kolači, torte, lisnata peciva, čokolade (izuzev crne sa preko 75% kakaa), beli šećer i sve druge namernice posle čije konzumacije nakon kraćeg vremenskog perioda kažemo ono nama svima poznato, "Pao mi je šećer u krvi, moram pojesti nešto slatko!" a da uopšte nismo svesni da je uzročnik tog stanja upravo konzumacija tih proizvoda. Šta je to glikemijski indeks..? Najprostije rečeno brzina kojom ugljeni hidrati stižu do ćelija. Ugljeni hidrati su gorivo za naše telo i bez njih je nemoguće normalno funkcionisati. Kada prosti ugljeni hidrat (recimo kolač) stigne do ćelija, ćelija javlja mozgu da to nije gorivo koje joj treba jer je to prazna kalorija. Telo onda ne zna šta da radi sa tim kalorijama pa ih onda pretvori u masti. Za to kratko vreme smo "siti" dok prevara nije otkrivena i onda posle toga prirodno, duplo gladniji. A za čime onda posežemo? Ponovo za praznim kalorijama i tako gomilamo masti a nikako ne možemo da zadovoljimo apetit jer ćelije ne dobijaju ono što im treba. No, to nije ni po jada, zato što konstantno "filujemo" naše ćelije praznim kalorijama one sve više i više postaju imune na insulin koji je glavni regulator šećera u krvi i onda ne samo što postajemo gojazni već smo na putu da dobijemo i šećernu bolest odnosno diabetes jer to je začaran krug. Ćelije ne dobijaju energiju, mozak sve više podiže nivo insulina jer dobija informaciju da je telo gladno, ćelije ne odgovaraju jer ne dobijaju ono što im treba i tako nam insulin kruži po telu ne samo "uprazno" već i oštećuje ćelije zbog svoje velike količine. Nasuprot tome, postoje namernice sa niskim glikemijskim indeksom odnosno složeni šećeri kao što su pirinač ili ovsene pahuljice koje u dugom vremenskom periodu otpuštaju svoje ugljene hidrate u krv što nas čini duže vreme sitim a time se i naš apetit drastično smanjuje.

  • haha 

    Nisu ti iste kalorije iz cokolade ili iz pirinca, zitarica ili orascastih plodova. Cokolada podivlja insulin i veze se za celije, ima visok glikemijski indeks. Zdrave kalorije daju ti konstantnu energiju i ubrzavaju metabolizam.

  • Budalanakv2 

    Oni jedu male porcije pirinča, ne jedu hleb i ostala testa, a bogme dosta više od "debelih" društava jedu ribe. Tako da... Pirinač kao namirnica nebitan 😉

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 5

Povezano

Sve vesti