Oglasio se pilot "aviona smrti"

video 17 0

Kapetan u "Aeroflotu" Denis Evdokimov, pilot aviona "superdžet-100" koji se juče zapalio na aerodromu u Moskvi,...

  • Vladimir 

    Pri onakvom udaru aviona može biti da je bio pretežak ili da je pri udaru groma otkazala elektronika i da je pilot sletao na slepo. Ovo nije ljudski faktor i ovo nije do Aeroflota, malo uključite mozak pre tastature.

    Odgovori
  • Topuz 

    Realno svaki kapetan treba da potone sa svojim brodom tako se iskazuje postovanje prema profesiji i časti .

    Odgovori
  • A da nije mozda ovom sevalo pred ocima od previse vodke .

    Odgovori
  • Darko 

    al si pametan majci, blago što te rodila.

  • Turista 

    Ljudski faktor je kriv za ovu kao i za vecinu nesreca u avio industriji. Nije stvar u tome sto je Ruski avion, setite se Emirates-ovog aviona u plamenu na pisti od pre nekoliko godina. Snimak sa sigurnosne kamere lepo pokazuje da se avion zapalio pri udaru o tlo sto je izazvao gotovo sigurno ljudski faktor.

    Odgovori
  • Amer 

    Rusija i tehnologija...

    Odgovori
  • Turista 

    i Boing je isto Ruski onda...

  • AcoV 

    Jezivo. Sreća pa nisam ja pilotirao. Ja bih ga zveknuo o tarabu.

    Odgovori
  • Neko 

    Isao za Kinu i imao preporuku da idem Aeroflotom preko Moskve. Nikad! Ocigledno da imaju lose odrzavanje aviona, piloti se ponasaju ko kauboji. Samo se setim onoga sto je pustio svoje dete u kokpit, dao mu da upravlja avionom, i nije primetio da se autopilot ugasio. Naravno, srusili se i svi izginuli...

    Odgovori
  • VUK 

    Kada se to dogodilo sta lupas,

  • SKOJevac 

    Ovaj mi je nešto sumnjiv. Ne ume da objasni zašto je onako tresnuo avion o pistu, a poštovali su protokol o sletanju u vanrednim okolnostima??? Bogme, i dalje je prvi osumnjičeni za komisiju koja istražuje uzroke nezgode. Mislim, ako je sve bilo OK sa SSJ100, zašto ga je vratio na Šeremetjevo? Da nije nešto izgubljeno u prevodu?

    Odgovori
  • SKOJevac 

    svima vama koji znate više od pilota: on nigde nije rekao da je bilo ikakvih problema sa upravljanjem aviona. Grom udara veoma često u avione, ali im to uglavnom me smeta. Pilot nije rekao ni da je došlo do otkaza bilo kojeg sistema na avionu, osim onoga za radio-komunikaciju, ali se i to nešto kasnije popravilo, te je isti koristio za komunikaciju sa kontrolom leta. Pun avion je pretežak za sletanje? Pa, valjda i tada može bezbedno da sleti?! Ili ne? Kružio je iznad grada, napravio dva kruga, ne više. To nije učinio da bi izgoreo par litara goriva, već da dole obezbede uslove za bezbedno sletanje. Moj Aeroflot A320 za Cirih su sklonili u stranu, ovaj je vrlo brzo proleteo pored nas na samom početku piste, tresnuo sa visine od oko 7 metara, poprilično se oštetio i kada je ponovo pao na pistu, zapalila se zadnja trećina. Nisam mogao da vidim da li je stajni trap bio izvučen, sve se veoma brzo desilo. Za dve sekunde se dugački plameni rep preneo do motora, do sredine krilima. Zbog velike plamene perjanice, avion se pred kraj piste zaneo ulevo i zavrsio na manjoj travnatoj povrsini goreći kao 99 Jugopetrolovi tankovi za benzin. Dva crna stuba dima su se podigla iznad aerodroma. Vatrogasna vozila po pisti kao osice. Aerodrom je bio zatvoren oko 70min. Posada mog Aeroflota ne skida ljubazan osmeh sa lica, ali niti pokazuje ni najmanji znak uznemirenosti, niti daje ikakve informacije, iako su sve znali. Ljubazni i profesionalni do kraja uz visoki nivo profesionalnosti i kvaliteta usluge. Aeroflot - moj favorit za sve letove ka i iz Rusije.

  • Losmi 

    Postovali su postupak, to ne znaci da mogu uspesno da slete ako je avion u kvaru. Samo volite da upirete prstom u ljude. Sta mislite da je nekome lako nositi 40 ljudi na dusi, koliko los covek bio?

  • Doktor 

    Pa pilot i putnici kažu da je nešto puklo i da je došlo do otkaza elektronike, prepotstavlja se da ih je pogodila munja. Mada je to manji problem od onog koji je usledio prilikom sletanja. Avion može da odskoci kada je težina iznad maksimalne za sletanje (MLW) u tom slučaju se kruži iznad aerodroma da bi se gorivo potrošilo ili ako je brzina iznad dozvoljene. To su pre svega greške pilota, eventualno može biti do stajnog trapa ako je sve bilo u granicama dozvoljenog.

  • Dzo 

    Ja koji si ti lik,eto te ko Serlok Holms. Cuj ako je sve bilo uredu s avijonim,zasto ga je vratio. Pa starac nije bilo u redu,munja je udarila u krilo tokom leta,zato ga je vratio,a prilikom sletanja,zbog tezine aviona koji je bio pun goriva,a bio je i ostecen od munje,pretpostavlja se da je odskicio koji put i da se zapalio. Eto tako je taj kapetan opisao situaciju,e sad kakvu ti sumnju imas prema tom kapetanu? Ne znam sta ti tu nije jasno? Ne dogadjaju se ove nesrece svaki dan,al nije prva a ni poslednja avionska nesreca koja se desila. Ono sto je iz ove price za sad sigurno,da nije posledica teroristickog napada,koji se cesto desavaju u zandnje vreme ili to Rusi nece za sad da obelodane. A ti Holmse kad zavrsis istragu,molim te da nas obavestis o rezultatu te istrage.

  • svinja 

    Cekaj zar avion nije vec bio u plamenu pre sletanja? Koliko sam ja citao uzrok sletanja je otkazivanje motora usled udara groma koji je i izazvao pozar

  • Firga 

    I meni.

Dodaj komentar Svi komentari 17

Povezano

Sve vesti