Novi taksi protest: Protiv svih nelegalnih prevoznika

22

"Očekujemo da nadležne institucije ugase nelegalne autoprevoznike, pre svih Cargo i Cammeo, ali i ove ostale koji...

  • Milos 

    Ne znam sto se cudimo uopste, pa cela drzava nam funkcionise po principu monopola i samovolje, gde oni koji su najgori za narod odlucuju na silu...

    Odgovori
  • Ne lupetaj 

    pa oni su ne legalni

    Odgovori
  • Zmaj 

    A ti si nepismen.

  • E nek se i taksi ukinu i da nas lepo prevoze sa konjima i kočijama....

    Odgovori
  • Serbia forever 

    Kako ove dve hrvatske aplikacije, mogu da ilegalno prevoze u sred Srbije i njenom glavnom gradu Beogradu? Ko stoji iza njih, da im država ne može ništa?

    Odgovori
  • Gtex 

    U svim normalnim drzavma postoji Taxi i Uber. Meni licno je Uber prakticniji. Mogu ga naruciti dan pre, i odmah imam cenu voznje. Ne moram razmisljati da li imam kod sebe kes. Kad mogu voznju platiti karticom. Sta je to Taxi bezbedniji od Ubera. Kakve krseve voze i kakvih tek taxista ima...

    Odgovori
  • ŠavacČepure 

    Taxisti od inspekcije traže da sprovodi zakon koji su sami doneli bez prisustva ostalih prevoznika. Napravili monopol u zakonu i sad traže da im se taj monopol preko inspekcija obezbedi? Da li je to normalno, a preskupi i birkaju vožnje.

    Odgovori
  • Leon 

    Jedna prica o Beogradskim taksistima. Cuvenim po postenju i moralu. Stigao ja na glavnu autobusku stanicu i trazim taksi do aerodroma. Naplatio mi je 3700rsd. Ja znam da me vara ali reko neka, evo 4 hiljade. Da bar znam sto odlazim iz Srbije. Eto od tad je proslo skoro pet godina jos uvek nisam sleteo u zemlju. Nije do sistema, vec do ljudi koji su moralne prostitutke.

    Odgovori
  • Bombon 

    Ej taxisti traže da se ukine kombi prevoz, CarGo i Cameo !!! Da nije malo mnogo i od njih? Doneli sami zakon i jedini bili pozvani u ministarstvo kad se raspravljalo o zakonu, a sad traže sprovođenje monopola da budu jedini po zakonu koji su sami bez drugih skrojili !? Da li ovakvo poslovanje bez konkurencije može da se zakonom obezbedi i agenciji za nekretnine, pekaru, frizeru, knjigovođi? Da li igde ima ovo što taxisti rade i traže ???

    Odgovori
  • Neko Iz Mase 

    Taxi nikada nije bio socijalna kategorija.ovde 80 posto ljudi ne placa ni GSP ali bi u taxi za male pare.

    Odgovori
  • Zmaj 

    Ja placam uvek bus ali ni dinara necu dati na taksi. Kad me budu vozili kao u bilo kojoj drugoj prestonici (a bio sam svuda), tad cu ih i castiti. Dok god budu barabe koje hoce da me oderu, samo bus.

  • Milos 

    niko ni ne trazi da bude socijalna kategorija, ali taxi u Beogradu je skuplji nego u drzavama koje imaju 5x vece plate nego mi! Skuplji nego u Budimpesti, Bukurestu, Sofiji, Zagrebu, Ljubljani, pa cak i Atini?? Najblizi grad gde je skuplji taxi je Bec, i to ne mnogo, a oni imaju i 10x vecu platu nego ovde...

  • Зли лутак Часлав 

    Нема проблема, нека се укину и Камео и КарГо, али под веома простим условима... аутомобили којима ви са ТХ таблама превозите народ не смеју бити старији од 5 година, цена старта да буде 70дин уместо 170дин, и једна тарифа. А не да се иживљавате над нама са нереалним ценама превоза, и кантама од аутомобила.

    Odgovori
  • Zmaj 

    Imam jedno pitanje za ovog taksistu sto prica svasta: kako to u bilo kojem gradu u Aziji i na zapadu Evrope, cim udjes u taksi, taksista ukljuci taksimetar, a u prestonici u koju se svi kunete, izmisljate toplu vodu?! Oces da kazes da i nije prestonica? Pa sa takvim taksistima, obicna je selendra!

  • Зли лутак Часлав 

    @Taxi ја се таксијем возим последњих 15-ак година, а возићу се и убудуће! Али сигурно нећу плаћати вама вожњу дупло скупље јер сте имали монопол и одређивали цену која вам падне на памет, већ ћу апсолутно да користим погодности нових такси служби. Када већ помињеш тај хлеб, ево један пример: да рецимо Скроз добра пекара има монопол над производњом хлеба у БГ-у, и да стави цену тог хлеба 120дин, јел' би ти ћутао? Наравно да не би, већ би највероватније био међу најгласнијима. Сходно твојој реакцији евидентно је да си таксиста, па ти зато смета помињање цене, јер ћеш мање моћи да накрадеш. А ја да се питам, имали бисте обавезу издавања фискалних рачуна.

  • @Taxi 

    @Taxi: Jedno prosto pitanje za tebe: Kako u drugim gradovima po Srbiji (i po Makedoniji) ne postoji start, vožnja od 5-6 km košta 200 dinara (u Kladovu, Užicu) ne postoje 2. ni 3. tarifa, a ista cena goriva, i ne žale se

  • Taxi 

    ako nemas pare ne hvataj se za taxi.i ja bi da jedem hleb za 20 din ali ovi pekari hoce da zarade i da prodaju po njihovim cenama i njihovim uslovima.kako bre to zamisljate taxi kao da ide na vazduh i kao da taxisti nemaju ni jedan trosak.koliko kosta servis za taj auto koji nije stariji od 5 god.dosta vise sa lupetanjem cena taxi usluge se nije promenila zadnjih 6 god,koliko je samo poskupelo gorivo a da ne pominjem sve ostalo

  • tole 

    Dobro u ovoj državi zakoni su na snazi ali samo na papiru , mene interesuje kako i ko im obećao da drže ljude u gradu kao taoce za njihovo dranje i izdrndavanj.e ako se svi učlane u stranku , samo to neka kažu....

    Odgovori
  • Ne bojim se ja za vasu egzistenciju... Jedna voznja u Bg-u, i zaradjeno bar pola dnevnice obicnog radnika u Srbiji danas. Daj boze da dodje i Uber

    Odgovori
  • Драган 

    Ја сам за законско пословање. Убер, Кар-го је једно те исто. Легални таксисти да схвате да послују и понашању се примерено условима и законима ове државе. Све остало доводи до хаоса.

  • Joca 

    Boli njih sto godinama zive na naivnosti i pasivnosti gradjana i drzave.Boli ih sto se narod u car go vozi za 500 dindzi,a kod njih se bez crvene ne ulazi...

  • Uber 

    Bas tako a tek nocu tarife deru kozu , Uber se ceka kao i u svim normalnim drzavama

Dodaj komentar Svi komentari 22

Povezano

Sve vesti