Koji treninzi najbolje "prže" kalorije

video 5

Evo na koje treninge treba da se fokusirate ako želite da smršate.

  • Garrosh 

    Kao neko gojazan, i neko ko je mršavio po 40 kila, mislim da vam mogu dati vrlo pouzdan savet...naravno pričam za muškarce...gojazni ste i želite da radite na snazi i mršanljenju...pri tome uzimam u obzir smaranje koje bi vas ubilo. I naravno osećaj sramote vezan za teretane, ko ima, a da se ne lažemo verovatno svi. Dve stvari, šetnja pred spavanje od najmanje 50 minuta do najviše sat i deset minuta. Pre toga vam samo trebaju dva tega, u zavisnosti od vaše prirodne snage, 5, 10, ili 15 kila... Vama gojaznima je smrt psihički da radite najkvalitetnije serije, piramide i slično...dakle idemo na maksimalan efekat uz najmanje smaranje. Rotacioni trening sa bučicama. Dakle bez stajanja jedna vežba za drugom i onda pauza... 5 tricepsa 5 čučnjeva 5 trbušnjaka 5 bicepsa 5 čučnjeva 5 trbušnjaka 5 podizanja ramena 5 čučnjeva 5 trbušnjaka 5 grudi (simuliranje benča na stolicama ili kraju kreveta) 5 čučnjeva 5 trbušnjaka...kraj serije i pauza par minuta. Radite serija dokle god ne uspete da uradite jedan broj, prekidate istog momenta ma u kom delu serije bili. Pržiće te kalorije. Naravno kasnije povećavate broj svega kako napredujete. Posle toga šetnja, što brža po mogućnosti. Sa štapovima za nordijsko bi bilo dodatno prženje kalorija i za pregojazne mnogo mnogo manje opterećenje na zglobove. Ako ne možete da uradite sve one vežbe po 5, onda u početku uradite samo jednu seriju svega do otkaza...biće nekoliko dana upale mišića, tada samo šetnja i onda opet do otkaza...za dne nedelje ćete moći krenuti sa rotacionim vežbama. Lakše je jednom do otkaza ali to vam je dobro samo da razigrate mišiće, ali rotacioni vam daje prženje kalorija i mnogo veću elastičnost mišića. Lično nikada nisam vole tipove vežbi, danas leđa, sutra noge...naravno to je najkvalitetnije ali ne zanemarite snagu rotacionih treninga jer vam samelju sve mišiće, kada uđete u njih, pa moćićete da igrate sportove ceo dan bez umora, dok će drugi sa napumpanim mišićima crkavati. Za mršavljenje rotacioni trening sa bučicama i šetnja, kasnije štw već želite i planirate, trčanje, pumpanje itd...srećno ljudi i ne odustajte, ne dozvolite da vas jedan rešiv problem deli od ostvarenja snova ;) P. S. Izvinjavam se na laičkom i ubrzanom savetu, pišem sa pauze i želja mi je da me razumeju pregojazni ljudi gobro, a ne da ih natovarim izrazima i zvučim kao neki profi trener kojem je isto kada čovek ima viška 10-20-30 ili 40 kila...prve nedelje možete da gladujete slobodno, ko ima preko 20 kila, jer imate naslaga u organizmu da nećete čak ni fizički pasti, osim malo psihički, stim da poledite makar jednu voćku zbog šećera, da vas ne opali šećerna bolest zbog gladovanja.

    Odgovori
  • haha 

    Sta kaze 7 miliona selektora i poznavaoca svega i svacega ?! :D

    Odgovori
  • Zvezda Idea Zagreb 

    Samo kardio.

    Odgovori
  • Милош 

    Рудник ,каменолом,пољопривреда итд.

    Odgovori
  • Serbia forever 

    Seksualni treninzi, najbrže tope kalorije.

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 5

Povezano

Sve vesti