Ovo su najkvalitetniji automobilski brendovi i modeli

video photo 16

Istočnjaci u vrhu brendova, a jedan "Nemac" drži titulu u "pojedinačnoj" automobil

  • Serbia forever 

    Sve novo se mnogo više kvari, nego ranije! Najkvalitetnija vozila su se pravila od 2002.god do 2008.god, kasnije se krenulo sa žestokom štednjom na svemu i svačemu!

    Odgovori
  • ??? 

    to se namerno tako pravi....

  • Serbia forever 

    LEXUS, pa ostali...

    Odgovori
  • Ajde! 

    Koliko automobila te marke ima? Uzorak za Mercedes, BMW, Audi, Leksus... Drastično su veći, samim tim i statistika je pouzdanija. Uzgred, JDP godinama proglašava korejske proizvođače za najbolje. Tehnološki generaciju i po dve iza, teško da je tačno.

    Odgovori
  • Peki 

    Alfa na dnu,ma nije valjda hahah

    Odgovori
  • VP 

    Rover i Jaguar ispod.. Znaci Alfa> Rover/ Jaguar

  • RNK 

    Jel to sala, ja na polovnjak, od 10 hodina, da sam imao toliko problema, rekao bih da je katastrofa-60,70 kvarova najbolji rezultat

    Odgovori
  • Djo 

    Jer vi nas zajebavate ..sta je tu dobro...industrijske greske 95 na 100 vozila....koji crni kvalitet...zbog te industrijske greske tehnickog propusta...proklizo mi grand ciroki na ibarskoj kod gukosa s krivina...prosirenje za stajaliste autobusa i kamenje sljunak na putu video sam odma da ne prolazimo.. desni tocak proklozao...krenuo u suprotnu traku rotira me pravo na stene udarac odbijamo se i okrece auto u pravcu beograda, rekoh dobro je napred nikakva steta...samo da palim odma nazad te sekunde dok mi prolazi kroz glavu...ta pomisao. ...odjednom se izvrcemo na desni bok...klizamo u smeru ka guci...molim boga da iz krivine ne naidje neko te nas pokupi jer dve devojke pozadi...stajemo nema udara...ljudi prilaze kroz moj prozor nas izvlace van....i onda drama pocinje da gori u prednjem delu...puna boca od 80 litatara plina...pun rezevoar benzina sto litara....tempirana bomba...sa obe strane kolone niko ne sme da prodje a i kud...neko mi dodaje protivpozarni ...i kaze bezi reko gde eksplodirace moram gasiti....vidim vatru na sredini prednjeg trapa..lize uvis...ka desnoj gumi...setim se obuke ne gadjaj plamen vec zariste...i krenem da gasim ispod vatre oko akumulatora i ugasim....ubrzo je stigla vatrogasna...hitna..odbili smo da nas voze...cekali smo da dodje drug od nase saputnice i da ih vozi nazad a meni je stigo slep i pravac beograd...na bok nas prevrnuo ivicnjak pored stena...da nije bilo toga samo bi blago lupili bocno o stene i nastavili dalje...ovako ivicnjak mi je izbio poluosovinu zadnju...i od trenja po puti zapalio se dole kod akumulatora al ebes kola svi smo bili ok...na sudjenju sam oslobodjen krivice...jer nije mojom greskom doslo do udesa...vec industrijska greska citava serija tog godista imala je taj pronlem prenosa pogona sa desnog na levi tocak u slucaju proklizavanja. ..ja sto je bilo do mene sam sve uradi da ne bude veceg karambola...kad sam osetio cim u volanu pri izlazu iz krivine...a nisam isao brzo..osetio sam da ide problem...video u daljini prosirenje znao sam odma da sam u problemu..jer sljunak je bio na putu...bez ukljucenog prednjeg pogona nisam imao sanse...jer debil koji mi je prodao kola je skinuo prednji kardan da ne bi mu trosio a nije mi rekao...nisam panicio niti pokusavao da ga ispravim da jesam bio bi veci karambol otisli bi u sljivak kraj puta olupali se mozda i vise puta isprevrtali...ovako lagana rotacija i vec sam opisao dalje sta je bilo...i vi sad pisete o visokom standardu...nama glave na panju bile zbog njihove greske..i to svih automobila iz serije...

    Odgovori
  • Djo 

    Aca....davno je bilo 2005 pa malo i zaborav...inace je auto od naseg poznatog sportasa don zuana..kupio ga taj ortak koga znam iz iste poslovne price..svaki dan dolazio cirom do tanjuga..i ja isto svojim i tu parkirali...da reko mi je da je skinuo prednji kardan i da nema potrebe za njim..al nije mi rekao za druga dva problema da ne radi prenos pogona..i da povremeno nece da pali...e kad je doslo da i kod mene iz cista mira ne pali...odveo sam kod tad najboljih majstora u gradu za elektroniku...i dugo je stajao kod njih..nisu mogli naci sta je problem..bili su prepuni...od novostecenih bogatasa...al onda sam ih malo pritisnuo i uz malu pomoc..gospodin slucaj kad to uredi...neki lopovi su im ispred servisa...obili nekoliko automobila...onda su uhvatili moj da konacno srede...hteli su da rasciste parking...i zovu me dodji gotov je...kazu banalni kvar...ebena zica koja vodi od bombine..bila u prekidu..al na testu pokazuje da je ispravna..posumnjali su na nju..pozvali lika sto radi cirokije na dusanovcu doneo im celu bombinu..sa zicom i proradio...ortak sto mi je prodao pitao pa kako si ga resio..kazem jednostavno zamenio bombinu...a njemu se ote uh da sam znao nikad ga ne bi prodao...samo sam ga pogledo....pocrveneo u licu i otiso...

  • gox 

    a lepo piše...komentar...a ne pismeni sastav čim je duže od 3 reda neću ni da gledam a kamoli da čitam😊🤔

  • Aca 

    Covece kupio si auto 4x4 i nisi primetio da nema prednjeg kardana? Mogu da zamislim kakav si vozac kad ne znas ni kakvo ti je stanje automobila!

  • Djo 

    Mico...kisa kad joj je vreme da lije me zarobila u jednom ulazu u knezovoj...pa iskuckah tekst...

  • Seba 

    hahahahahahaha Ahahahahahahahah HaksjkskkshahahahGahahahaha

  • Mico 

    tebra,nisam imao vremena da procitam ali ti dajem lajk jer si imao toliko vremena i ne znam kako te nije mrzelo da toliko napises.

  • Harli 

    Samo sto japanci i korejci za americko trziste i za evropu nebo i zemlja, prvo imaju neke modele kojih nema u evropi plus su opremljeni duplo boljom opremom za iste pare.

    Odgovori
  • Jox 

    Donekle tačno! Sve je više modela njihovih marki koji su globalni.

Dodaj komentar Svi komentari 16

Povezano

Sve vesti