JEZIVI PODACI: "Crno" leto na putevima u Srbiji

26

U junu je život izgubilo 55, a u julu 63 ljudi što znači da je u julu, statistički gledano, svakog dana ginulo dvoje...

  • VOJA 

    Nisam primetio da je bilo ko iz ministarstva policije i ministarstva za saobraćaj dao ostavku ili odgovarao za ovaj masakr na našim drumovima. SRAMNO!!!! Njima je najbitinije da sse povećavaku kazne i pridodaju nove iako je očigledno da to ne donosi doprinos, možda čak i ima suprotan efekat.

    Odgovori
  • Istoričar 

    nije do zakona, do naroda je... džaba kazne, džaba sve.

    Odgovori
  • Ika 

    Nije valjda, sve lopovske agencije za toboze bezbednost saobracaja pa poskupljenja registracija, enormno poskupljenje vozackih ispita i opet narod gine. Nebi me cudilo da opet nesto poskupi pod izgovorom da se smanje saobracajne nezgode.

    Odgovori
  • Ipokojacigancicajoj 

    Skoro sam otisao u Svedsku, prvo sto mi je bilo cudno to je kako ljudi voze, kad pise 40 voze 40, kad pise 70 voze 70, na znak stop staju i kad nema nikoga, pomislio sam prvo da su mentoli a onda sam skapirao da smo mi mentoli zapravo jer mi ginemo kao ubigroci, dok kod njih pogine neko u saobracaju samo kad mu izleti los. Tuga

    Odgovori
  • Ne lupetaj 

    I na ovu statistiku ladno reklama na fejzbuku " ne dozvolite da vam kazna pokvari letovanje" Legalan pouzdan anti radar.

    Odgovori
  • Obican Covek 

    Ljudi ko je svima nama kriv sto se osnovnih pravila ne pridrzavamo? Alkohol, brzina, preticanje na punu, crveno svetlo, voznja zaustavnom trakom, preticanje kolone, telefon, sve su to najcesci uzroci saobracajnih nezgoda, ti uzroci su predvidjeni zakonom i za njih postoji sankcija. Sta treba da vam bilo ko iz vlasti sedi s vama u kolima ili da svi imamo licnog policajca da bi se dozvali u pamet? Uvek trebamo da podjemo od samih sebe, niko nas nije terao da vozimo brzo, da pijemo pre nego sto sednemo u auto ili bilo sta drugo da napravimo.

    Odgovori
  • �� 

    Alkohol je najveca legalna droga. Strasno kako se gube glave u nesrecama, sve deca.. 20-25 godina 😔

    Odgovori
  • Marko 

    Sve su to posledice novog zakona o bezbednosti u saobraćaju koji je napravljen samo u cilju punjenja budžeta. Hvala ti državo što me pljačkaš zarad moje navodne bezbednosti.

    Odgovori
  • Nik 

    To su posledice od ludaka Koji vode ovu zemlju, ljudi su nacisto poludeli slusajuci ludake. Kako posle toga ostati normalan, to se odrazuje i na voznju.

  • Bane 

    Sve je postalo jedna velika sprdacina,samo se gleda kako da se napune budzeti... da bi se pohvalila vlast kako nikad nije bilo bolje. Toliko je mladih poginulo,sve nas je manje,toliko mladih odlazi. Polako se i Bg.pretvara u penzos grad . I ne vidim uskoro boljitak...

    Odgovori
  • @br 

    u Bg je 5% beogradjana.

  • Back in Black 

    Dokle god ovi sto su krivi u saobracajnim nesrecama a pri tom su i usmrtili nekoga dobijaju nanogice,uslovnu ili neku simbolicnu kaznu od godinu dana ovo ce da se desava.Mog komsiju i njegovog kolegu je autobus pokupio dok su bili parkirani i ubio ih na mestu, znaci covek ih je vukao jedno 50 metara pa tek onda ukocio i sta je bilo sa njim nista, kako sam cuo kao dobio je otkaz tj. otisao u penziju.Znaci covek je unistio dve porodice,za tren im se sve okrenulo za 360 stepeni i dana danas ne mogu da se oporave i nikom nista.

    Odgovori
  • Daki 

    Sredite puteve i infrastrukturu ,umesto sto radite represivnu kontrolu u saobracaju i na silu kaznjavate i maltretirate vozace, bolje radite sa vozacima kulturnije jer represiva ima kontra efekat.svakako bolji standard u drzavi bolja vozila manje nesreca manje poginulih.

    Odgovori
  • Jezero 

    Kome se obracas? Vlastodrscima je stalo samo da pljackaju sopstveni narod i da uzimaju kredite od MMF. To je njihova vizija vladanja.

  • Crep I Cigla 

    ''U gradskim sredinama se sve više koriste i električni trotineti koji, takođe, stvaraju jedan od rizika za saobraćajne nezgode'', napomenula je Milošević. Govori se o povećanju broja poginulih u saobraćaju u Srbiji. Alarmantno je. Sve smo bahatiji i bezobzirniji prema sebi i drugima. Ne samo vozači, nego i oni koji trebaju da održavaju puteve, na čelu sa Vladom Republike Srbije. Zasmetalo mi je što se koristi svaka prilika da se "pljuje" po vozačima električnih trotineta kao da je to tenk koji može da se kreće svuda i tako ugrožava sigurnost građana. Umesto da se razmišlja da se uradi infrastruktura za ova vozila i popularizuje i podstiče njihova upotreba po čemu bi Beograd mogao da bude prepoznatljiv u narednim godinama, oni gledaju kako da ih zabrane.

    Odgovori
  • Javašluk 

    Njima je cilj da uvedu neku dazbinu za vlasnike el. trotineta kako bi imali sto vecu korist, briga njih za bezbednost tih vozača.

  • Ejpril O Nil 

    što više trotineta to je manje akciza. Zato se i vodi hajka.

  • novosadjanIN 

    Toliko o dr.Nesi,toliko o zakonu novom,toliko o Okanovicu (agenciju treba ugasiti,trose novac bespotrebno,toliko da moze par vrtica da se sagradi), o Rebicu i da ne pricam. Najbitniji je bio skodin tender za cacane da se opremi policija, a poginulih nikad vise. Uporedite br.iz vremena dok su se vozili krsevi,jugici,stojdzeri,fice,fapovi i uporedite danas. Neko mora da snosi i moralnu i svaku vrstu odgovornosti za ovoliki br.poginulih jer ovo vise nije statisticka greska vec realnost.

    Odgovori
  • Javašluk 

    Zbog ovoga bi mnogi u uredjenom drustvu podneli ostavke odavno, a ovi pompezno postaju generali. Zbog čega? Sve analize i predvidjanja su im bili pogresni. Podatke iz prethodnog perioda su spominjali dok su im isli na ruku, ali odavno su prestali da uporedjuju. Tako je to kada taj posao rade ljudi sa sumnjivim diplomama koji ne znaju da statistika cesto zna da zavara, ali to neki nikada nece nauciti

  • Tasa 

    I, uveli su silna ogranicenja brzine, radare na svakom cosku, zandara po ulicama vise nego mrava, a sve radi neke bezbednosti u saobracaju, a najvise statistike. E pa gospodo draga, dzaba svi uredjaji za skupljanje novca, kad ne mozete onog turcina koji krene sa severa evrope do anadolije naterati da spava......

    Odgovori
  • Vrabac 

    Pa vi gospodo iz drzave rekoste da radite na tome i da se broj smanjuje.. pazi sad ipak suprotno

    Odgovori
  • порески обвезник 

    Зар нису до скоро причали да је главни узрок саобраћајних несрећа у Србији техничка неисправност возила. Испаде да су то причали само док им је требало покриће за поскупљење техничког прегледа.

    Odgovori
  • Sever 

    Zivim u Bosni i mogu vam reci da ste zaista “opasnost na putu”... pogotovo oni sa Bg tablicama. Puna linija, preticanje u krivini, preticanje bez zmigavca. Ne mislim da su bas svi ruzicni, naravno da ima dobrih vozaca, ali mislim da dominiraju oni koji su jako neoprezni.

    Odgovori
  • seljak 

    te kvazi vozace, penice beeeeeeeeeeeeeeeeogradjanske trreba zabraniti svuda da idu, smo im dati po njihovom gradu da voze.

  • Back in Black 

    Znaci novi zakon o saobracaju kida,manje se ginulo u ono bolesno Slobino vreme a kakve smo samo krševe tada vozili.Znaci dobijali smo neki dozvole za deset dana i evo 20 godina da kucnen u drvo niti jedan prekršaj.

    Odgovori
  • Roki 68 

    Ne mislis stvarno da ovi donose i jedan zakon da bi narodu bilo bolje.Sistem uspostavljen jos kada su sa Slobom u koaliciji uvodili porez na radio u kolima,samo je jos vise usavrsen.Sada je dodato i ono 10 posto i stotine izmisljotina da se narod odere,a svakoga dana samo to i rade,nasim parama pune budzet pa ga razvlace sa dodicima,zvoncima i ostalim .....

Dodaj komentar Svi komentari 26

Povezano

Sve vesti