Er Srbija: Zašto više ne letimo za Abu Dabi

9

Direktor Er Srbije, Dane Kondić, objasnio je zašto je suspendovan let za Abu Dabi kao i zašto je let za Njujork još...

  • ja 

    Sustina je u tome da ce etihad preuzeti let a polako se od air serbia pravi low cost kompanije jer su toliko u minusu da ih jos jedino to moze povaditi (nece)

    Odgovori
  • Dr. 

    Zato sto ste propali drzavni projekat ! Ubacili ste agenciju koja sad iznamljuje kabinsko osoblje sa kojima ste do sada vi potpisivali ugovore na godinu dana a sada ste ih ucenili da moraju da potpisuju sa agencijom na tri meseca ! Ko je vlasnik agencije za uzimanje para? Skolovanje za Njujork u Abu Dabiju su platile stjuardese iz svog dzepa !!! Otkazali ste ciscenje aviona pa stjuardese ciste a posle dele hranu ?!? Nezapamceno !!! U Njujorku vam posade spavaju u najgorem hotelu, idu bez dnevnica i sad im spremate po dvoje u sobi i ukidate dorucak ??? Skandal !!! Posebno naplacujete bolja mesta u ekonomskoj klasi. Sta je sledece ? Unistili ste JAT, kome nije bila potrebna reklama jer je bila svetska kompanija dok su vasi arapski partneri jahali kamile, da bi osnovali nazovi kompaniju tj. da bi Etihad preuzimao Jatove slotove, pa sada im polako predajete linije.

    Odgovori
  • Evo ga dr 

    Jat je bio u velikim dugovima i sa znatno manjom flotom i mrezom destinacija. Njegovo restrukturiranje je moralo da se obavi, i strana investicija je sasvim logicna opcija. Prevelika smo zemlja i na takvom smo geografskom polozaju da je glupo da nemamo svoju aviokompaniju. Mogli smo da pustimo da Jat bankrotira ili ode u stecaj kao Malev i da osnujemo lowcostera sa pristupom sporednim aerodromima, ili da probamo da zadrzimo slotove na najvecim aerodromima, koji uopste nisu losi. Naravno da centralni aerodromi imaju i mnogo vece aerodromske takse. Zato je i karta skuplja- sleces na Hitrou a ne na Luton, sleces na aerodrom Frankfurta na Majni, na Sipol u Amsterdamu, na Sarl de Gol u Parizu, a ne na Buve... Cena je sasvim logicna. Iako je karta skuplja, radi se na raslojavanju tarifa, na usluge koje se dobijaju njihovom kupovinom, upravo da bi se ponudile pristupacnije cene. Ne vidim nista sporno u tome da se ponudi priority check in, boarding ili sta vec za odredjenu cenu. To su dodatne usluge, koje na taj nacin mogu da budu na raspolaganju i najnizim tarifama. Sto se tice sedista, naplacuje se rezervacija odredjenog mesta. Ako ti je svejedno gde ces sedeti, dobices na cek inu random free seat. Abu Dabi samo kao codeshare i nije neka strasna vest. A to da u Njujorku mora da se spava u dvokrevetnoj sobi je stvarno skandal, hajde da dizemo revoluciju... Ko da smo prva aviokompanija koja uvodi ove promene, i da ih vec nemaju i KLM i AF, LH, LX, OS itd. Newsflash, biti stjuardesa nije vise preterano glamurozan posao, s obzirom na broj aviokompanija koje postoje u svetu danas.... Treba ti da se provozas u ekonomskoj klasi nekom kompanijom u Americi, da vidis sta je degradiranje putnika i usluge na nivo lokalnog autobuskog prevoza...

  • Alfa 

    a nafta na minimumu!

    Odgovori
  • Ma jeeste,za 100 je porasla 

    Ajde reci lepo da je nesposobna nazadna stranka I ovo uspela da uništi,sta ga tupite Kondiću

    Odgovori
  • Ja 

    Kako se ne isplati kad od svakog putnika uzimate taksu za poskupljenje goriva???? Pa to gorivo mi plaćamo a ne vi

    Odgovori
  • Hah 

    Ne zelis da ta taksa ima realnu vrednost... jedan deo te takse pokriva troskove, ali ne sve.. niti se njena vrednost menja svakodnevno...

  • he 

    Pa opada broj putnika :D

  • a kako ce sad ove instagram princeze u abu dabi???

    Odgovori
Dodaj komentar Svi komentari 9
Sve vesti