Ako hoćete da izbacite šećer iz ishrane…

Autor:

...evo kako da to uradite, a da treći dan "ne krizirate".

8
A- A A+

Sve je više ljudi koji odlučuju da izbace šećer iz ishrane, ne bi li smršali. Međutim, to je lakše reći nego uraditi.

Holivudski fitnes trener Džejms Duigran ima nekoliko saveta za one koji žele da prestanu da jedu šećer, a da ne "padnu u krizu" koja će im posle nekoliko dana pokvariti sve planove.

Potreba za slatkim najčešće se javlja usled nedostatka proteina i masti, kaže Džejms. Da biste sprečili da vas obuzme nesavladiva želja za slatkišima, uz svaki obrok unesite malo proteina i masti, savetuje on.

Takođe, on preporučuje da povremeno jedete govedinu i jagnjetinu, pileća prsa i pileću džigericu jer sadrže dosta purina, supstance koja će vas duže držati sitim i smanjiti želju za slatkišima.

Džejms kaže da bi oni koji žele da izbace šećer iz ishrane trebalo da jedu jaja, orahe i pečurke, zato što sadrže hrom i time smanjuju želju za slatkišima.

Njegov savet je i da prestanete da razmišljate o šećeru kao o prijatelju.

"Šećer je toksin zbog kojeg se gojite i koji povećava šanse da se razbolite. Razbija kolagen u vašoj koži, zbog čega vam se ranije stvaraju bore".

I ne samo što ćete zbog šećera pre ogladneti, već se osećate i umorno i pospano.

"Šećer nije vaš prijatelj. To je ku*ka koja hoće da vam uništi život i ukrade vam dečka", našalio se holivudski trener.

Sve vesti