• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Er Srbija: Zašto više ne letimo za Abu Dabi

Izvor Tanjug

Direktor Er Srbije, Dane Kondić, objasnio je zašto je suspendovan let za Abu Dabi kao i zašto je let za Njujork još na klimavim nogama.

 Kondić Er Srbija o letu za Abu dabi i Njujork Izvor: MONDO, Lana Stošić

Izvor: MONDO, Lana Stošić

Kondić je izjavio danas da je let za Abu Dabi suspendovan zbog rasta cena goriva od 50 odsto u poslednjih par meseci, a da let za Njujork sa popunjenošću od 70 odsto zahteva velika ulaganja u samu relaciju i prodajnu mrežu, jer "osvojiti Ameriku nije laka stvar".

"Dan i noć"

Prema njegovim rečima, termin "dan i noć" najbolje oslikava Er Srbiju danas i pre četiri godine, što je rezultat investicija, jer je, kako kaže, odlučeno da se ulaže u ovu priču. "Sa moje strane i iz moje perspektive ovo je vrlo jasna i dobra priča", rekao je Kondić.

"Kao odgovoran menadžment odlučili smo da suspendujemo let za Abu Dabi, pre svega jer gledamo koje su destinacije najjeftinije, ali i zbog cena goriva koje je poskupelo 50 odsto u odnosu na pre tri - četiri meseca", rekao je Kondić za televiziju B92.

Kao još jedan razlog navodi i petogodišnji plan kompanije koji moraju da osveže i usklade sa cenom goriva.

Na pitanje zašto je let za Njujork neprofitabilan, Kondić je podsetio da je Er Srbija krenula od nule, da brend nije bio poznat i da je bilo potrebno videti kako da se osvoji deo kolača.

"Kao maloj kompaniji, potrebno nam je mnogo investicija ne samo u relaciju nego i prodajnu mrežu. Da budemo realni, ljudi tamo ne znaju za Srbiju, osim dijaspore, ali ne možemo samo na nju da se oslonimo, iako je popunjenost 70 odsto. Osvojiti Ameriku nije laka stvar, ali radimo na tome", rekao je Kondić.

Na pitanje da li se Er Srbija plaši da će ostati bez subvencija zbog dolaska budućeg koncesionara na beogradski aerodrom, koji se očekuje za nekoliko meseci, odgovorio je rekao da su "sve subvencije u skladu sa dogovorima".

______________________________

Aplikacija MONDA ponovo na Google Play Store! PREUZMITE JE!

Komentari 9

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ja

Sustina je u tome da ce etihad preuzeti let a polako se od air serbia pravi low cost kompanije jer su toliko u minusu da ih jos jedino to moze povaditi (nece)

Dr.

Zato sto ste propali drzavni projekat ! Ubacili ste agenciju koja sad iznamljuje kabinsko osoblje sa kojima ste do sada vi potpisivali ugovore na godinu dana a sada ste ih ucenili da moraju da potpisuju sa agencijom na tri meseca ! Ko je vlasnik agencije za uzimanje para? Skolovanje za Njujork u Abu Dabiju su platile stjuardese iz svog dzepa !!! Otkazali ste ciscenje aviona pa stjuardese ciste a posle dele hranu ?!? Nezapamceno !!! U Njujorku vam posade spavaju u najgorem hotelu, idu bez dnevnica i sad im spremate po dvoje u sobi i ukidate dorucak ??? Skandal !!! Posebno naplacujete bolja mesta u ekonomskoj klasi. Sta je sledece ? Unistili ste JAT, kome nije bila potrebna reklama jer je bila svetska kompanija dok su vasi arapski partneri jahali kamile, da bi osnovali nazovi kompaniju tj. da bi Etihad preuzimao Jatove slotove, pa sada im polako predajete linije.

Evo ga dr

@Dr. Jat je bio u velikim dugovima i sa znatno manjom flotom i mrezom destinacija. Njegovo restrukturiranje je moralo da se obavi, i strana investicija je sasvim logicna opcija. Prevelika smo zemlja i na takvom smo geografskom polozaju da je glupo da nemamo svoju aviokompaniju. Mogli smo da pustimo da Jat bankrotira ili ode u stecaj kao Malev i da osnujemo lowcostera sa pristupom sporednim aerodromima, ili da probamo da zadrzimo slotove na najvecim aerodromima, koji uopste nisu losi. Naravno da centralni aerodromi imaju i mnogo vece aerodromske takse. Zato je i karta skuplja- sleces na Hitrou a ne na Luton, sleces na aerodrom Frankfurta na Majni, na Sipol u Amsterdamu, na Sarl de Gol u Parizu, a ne na Buve... Cena je sasvim logicna. Iako je karta skuplja, radi se na raslojavanju tarifa, na usluge koje se dobijaju njihovom kupovinom, upravo da bi se ponudile pristupacnije cene. Ne vidim nista sporno u tome da se ponudi priority check in, boarding ili sta vec za odredjenu cenu. To su dodatne usluge, koje na taj nacin mogu da budu na raspolaganju i najnizim tarifama. Sto se tice sedista, naplacuje se rezervacija odredjenog mesta. Ako ti je svejedno gde ces sedeti, dobices na cek inu random free seat. Abu Dabi samo kao codeshare i nije neka strasna vest. A to da u Njujorku mora da se spava u dvokrevetnoj sobi je stvarno skandal, hajde da dizemo revoluciju... Ko da smo prva aviokompanija koja uvodi ove promene, i da ih vec nemaju i KLM i AF, LH, LX, OS itd. Newsflash, biti stjuardesa nije vise preterano glamurozan posao, s obzirom na broj aviokompanija koje postoje u svetu danas.... Treba ti da se provozas u ekonomskoj klasi nekom kompanijom u Americi, da vidis sta je degradiranje putnika i usluge na nivo lokalnog autobuskog prevoza...

special image