Ona boksuje u devetom mesecu trudnoće (VIDEO)

Autor:

Ova trudnica je u devetom mesecu trudnoće odlučila da uđe u bokserski ring!

2
A- A A+
Foto: Instagram/vickysim.fit

Viki Sim je vlasnica teretane u Melburnu, a tokom cele trudnoće je trenirala boks i zdravo se hranila. Kaže čak i da su joj redovni treninzi izlečili jutarnje mučnine!

Viki (39) se tokom trudnoće ugojila samo 11 kilograma, a čelične trbušnjake imala je sve do sedmog meseca trudnoće.

"Bilo bi mi veoma teško da sam prestala da vežbam u trudnoći, ali srećom, nije bilo razloga da prestajem, pa sam sve vreme trenirala boks", kaže buduća mama.

A post shared by VICKY SIM (@vickysim.fit) on

"Treniranje u trudnoći je preporučljivo, a fitnes i dobro zdravlje su svet u kojem ja živim - volim kako se zbog toga osećam. Ne bih ušla u ring da sparingujem sa nekim jer ne želim da uradim bilo šta što bi moglo da povredi moju bebu. Ovo su treninzi u kojima nema borbe, nisu grubi", kaže ona.

Ima toliko restrikcija kojih trudnice treba da se pridržavaju, toliko fizičkih i emocionalnih promena na koje se treba navići. Viki kaže da joj je vežbanje pomoglo da sve to prihvati i da se dobro oseća.

"Važno je zapamtiti da smo svi drugačiji i da ono što je dobro za mene, možda nije dobro za vas. Ne slušajte mišljenje drugih, osim mišljenje vašeg doktora. Ništa nisam uradila, a da pre toga to nisam dobro istražila".

Ona je inače vežbala četiri sata nedeljno dok nije saznala da je u drugom stanju, a istim tempom vežbanja nastavila je kroz celu trudnoću. Dok očekuje svoje prvo dete, trenira boks na vreći tri puta nedeljno po 30 minuta, a to kombinuje sa vežbama snage, dizanjem tegova (ne previše teških) dva puta nedeljno, i jednom nedeljno ide dugu šetnju (oko sat vremena).

Ovako je izgledala pre trudnoće:

A post shared by VICKY SIM (@vickysim.fit) on

Za devet meseci se ugojila samo 11 kilograma, a kaže da iako je imala jaku želju za hranom, nekako je uspela da jede zdravo, pa čak tvrdi i da su joj treninzi izlečili jutarnje mučnine.

"Mišljenje da trudnica treba da jede za dvoje je veoma zastarelo. Iako hranite sebe i bebu, u većem delu trudnoće je beba zaista mala. Ne hranite dve odrasle osobe. Trebalo bi da povećate dnevni unos samo za oko 300 kalorija da bi vaša beba dobila sve što joj treba".

Kaže da su joj se u trudnoći jeli krekeri, paste, hleb, voče, sendviči, ali da se sa tom željom uspešno izborila, pa je jela zdrave, sirove i hranljive namirnice.

"Kada sam imala mučnine, shvatila sam da mi je vežbanje pomoglo da ih ublažim. Realno je da vam se nekad ne vežba, bez obzira na to da li ste trudnica ili ne, ali nekako morate da izgurate te dane i da ne odustajete jer ćete se uvek osećati bolje posle treninga", kaže ova fit trudnica.

A post shared by VICKY SIM (@vickysim.fit) on

-------------------------------------------------------------------------------

MONDO aplikacija ponovo na Google Play Store! PREUZMITE JE!

Sve vesti