
Bivši pilot i član britanskog Kraljevskog vazduhoplovnog društva Džon Koks, koji je više od decenije proučavao taj problem, rekao za BBC da bi utovarivanje mnogobrojnih elektronskih uređaja putnika u posebno zaštićenom sanduku u prtljažniku, bilo najgore moguće rešenje, jer bi moglo da drastično poveća snagu požara.
Kako objašnjava, prtljažnici aviona imaju uređaje za gašenje vatre i tamo nema mnogo kiseonika, ali to ne garantuje bezbednost u slučaju litijumskih baterija koje se masovno koriste, jer u slučaju njihovog požara kiseonik nastaje kao nusproizvod vatre koju je nemoguće zaustaviti.
Tako, smatra on, ako se baterija i zapali, bezbednije je da to bude u putničkoj kabini, jer je ključno vatru otkriti što pre i bateriju ubaciti u vodu, ili umotati u mokar peškir.
SAD su u martu uvele zabranu unošenja laptopa u putničke kabine aviona na letovima iz 10 zemalja, uglavnom s Bliskog istoka, a sada je održan sastanak sa zvaničnicima EU o mogućoj zabrani i na letovima iz EU za SAD.
Zabrana je, kako navode izvori za AP, za sada skinuta s dnevnog reda, ali se očekuju dalji razgovori o povećanju bezbednosti.
Pogledajte kako je izgledalo privođenje Petra Đurića: Specijalci ga uveli u zgradu MUP (Video)
"Imam nagoveštaj da bi Panter mogao da se vrati": Obradović čuo pitanje novinara, pa izgovorio četiri reči
"Partizan je doneo još jednu važnu odluku": Ostoja Mijailović najavio promene od sledeće sezone
"Ponovo mi je napao sestru, šetao je go po zgradi": Bivši košarkaš Partizana komšijama pretvorio život u pakao
"Šta je kriza?": Mekintajer ne misli da je Crvena zvezda u problemu i pored tri poraza