Zašto Massimo Savić misli da je ovo vreme "takozvane komunikacije" među ljudima i koga nikad neće da pusti u svoj dom, pročitajte i pogledajte u intervjuu za mondo.ba.
Massimo Savić je bio neobična muzička pojava i u ono slavno vreme rokenrola kada je postajala grupa Dorian Grej, ali ostao je takav i kasnije.
Uvek nekako izdvojen od bendova svoje i kasnijih generacija, Massimo je nestajao sa scene pa se vraćao, birajući neobičan put u karijeri, ali uvek na svež način.
U zanimljivom intervjuu za našu banjalučku redakciju (mondo.ba), Massimo je pričao o otuđenju među ljudima, o razlici između "onog" i ovog vremena, zašto medije nikada neće pustiti u svoju kuću...
"Osamdesete godine prošlog veka su godine otvaranja Pandorine kutije. Mi smo ti koji smo krivi za sve ovo što danas postoji. Za Facebook, YouTube, Instagram... jer smo bili dovoljno slobodni i slobodoumni da prihvatamo nove ideje, pojavili su se razni kompjuterski programi... Ako uporedim ta dva vremena, moram da kažem da su mi 80-te mnogo draže. Tada smo imali samo kućne telefone i sve smo uspeli da se dogovorimo, da sve stignemo, dogodile su sve žurke koje je trebalo da se dogode i kako je trebalo da se dogode, ljudi su mnogo više razgovarali međusobno", kaže hrvatski pevač.
Nastavio je na temu aktuelnog ponašanja ljudi...
"Sedeo sam nedavno u kafiću u Sarajevu i oko mene je bilo još troje ljudi. Ja sam bio jedini koji nije tipkao po telefonu usred sedenja i pijenja pića i takozvane komunikacije. Čak sam prestao da se vređam kada neko to radi, jer je čovek postao idiot svoga zanimanja, a njegovo zanimanje su društvene mreže".
Iako voli neposrednu komunikaciju, Massimo ima granice:
"Ja filtriram svoju komunikaciju sa ljudima. Nema tih novina koje su ušle u moj dom, to je nešto što čuvam za sebe i ja mislim da tako treba da bude".
Kaže da su na njega najviše uticali Goran Bregović (u tekstualnom i kompozicijskom smislu) i Vlatko Stefanovski (u tehničkom smislu).
"Danas ne vidim nešto iz čega bih mogao da učim... Da se danas dogode Džimi Hendriks, Led Zeppelin, Deep Purple isto bi tako bili popularni, jer se ne događa ništa. Poslušajte radio stanice, 90% odsto muzike zvuči isto kao da je rađeno u jednom studiju samo se menjaju izvođači. Ponekad mi zablistaju Coldplay, tu i tamo me pogodi U2...", kaže Masimo.
POGLEDAJTE CEO INTERVJU