Direktor Marketinga FK Partizan Predrag Vujović istakao je da je beogradski klub "među prvima u regionu prepoznao značaj world wide weba i interneta".

"Još 15. novembra 1998. zaživeo je sajt Partizana. FK Partizan je bio prva sportska organizacija na prostoru bivše Jugoslavije koja je imala svoju online stranicu, čak i pre mnogih online novina i medija.  Sajt se menjao godinama, da bi sada dobio najnoviji izgled i interfejs. Za korisnike je bitno da je brži, 'laksi' i usklađen je sa navikama korisnika najposećenijih aplikacija i društvenih mreža. Takođe, više od 85% korisnika na naš sajt dolazi putem telefona i ovime je pristup sadržaju značajno olakšan", kaže Vujović.

On se zahvalio kompaniji "Tipping point" iz Novog Sada i Predragu Perušku, koji su sa glavnim administratorom sajta Partizana Vojislavom Radojevićem uradili ovaj posao.

"Oni nas drže u koraku sa novim tehnologijama i pravovremenim i tačnim informacijama u vezi sa klubom", dodao je Vujović.