• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Rekonstrukcija pruge BGD-Bar:Voz može i 120 na sat

Izvor MONDO/Tanjug

Rekonstrukcija i modernizacija barske pruge od Resnika do Vreoca u dužini od 35 kilometara je završena i danas zvanično puštena u saobraćaj.

Brzina vozova na toj deonici povećana je do 120 km na sat. U krivinama vozovi mogu da idu 90 km na sat, tako da je sada prosečna brzina oko 100 km na sat.

Resnik - Vreoci su prva faza ukupnih radova na obnovi deonice Resnik - Valjevo dužine 77 kilometara, koja je deo Aneksa 4.1 osnovnog Ugovora o ruskom državnom kreditu za modernizaciju srpskih železnica od 800 miliona dolara.

Završetak kompletne deonice Resnik - Valjevo je planiran za polovinu novembra 2017.

Mihajlović je rekla da će se završetkom obnove te deonice putovanje skratiti na jedan sat i 15 minuta - sa dva sata i 10 minuta.

Voz je ispratila sa Glavne železničke stanice Beograd potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

I ČEPURIN NA STANICI

Puštanju te deonice u saobraćaj je prisustvovao i ambasador Rusije u Srbiji Aleksandar Čepurin.

"Nadamo se da ćemo u narednih godinu ili dve pokrenuti i rekonstrukciju i modernizaciju kompletne barske pruge kroz Srbiju. Da je vratimo ponovo na projektovane brzine. Procenjena investicija za to je oko 220 miliona evra i radimo na tome, razgovramo sa partnerima o tome nadamo se da ćemo s početka jeseni imati konkretne informacije o tome", naglasila je ona.

Vrednost radova na deonici Resnik - Valjevo iznosi oko 80 miliona dolara sa učešćem Srbije, kao Investitora u iznosu od 15 odsto.

Projektnu dokumentaciju je uradio Saobraćajni institut CIP, a radove izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl sa domaćim podizvođačima.

Rekonstrukcija ovog dela magistralne pruge počela je 07. jula 2016. godine.

Komentari 25

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Petar

Kad se radi modernizacija, onda valjda brzina treba da bude aktuelna za narednih npr 15-20g. Sa tom brzinom niste stigli ni obican voz u Holandiji,Nemackoj koji idu oko 140-150kmph(brzi vozovi tipa Thalys idu do 300kmph).Ako niste znali, culi, videli, Zeleznice Srbije se ne bave modernizacijom, vec uzgojem fazana. Toliko je rastinja i visoke trave oko pruga(i to cak onih prometnijih pravaca) u Srbiji, a oni ne mogu to da pokose, poseku,isprskaju herbicidima. Uradite to sami ili platite ili angazujte osudjenike, pa možemo onda da se bavimo modernizacijom i pruga i stanica.

Zoro od Srbiju

Само да не иде 120км на сат преко моста на Морачи.

Zoro od Srbiju

@ Филозоф : Неће .Зачепиће Мило пошљедњи тунел јастуком.

special image