Model hipersoničnog putničkog aviona predstavlja ambiciozan projekat koji ima međunarodni karakter.
U njegovom razvoju učestvuju ne samo vazduhoplovni inženjeri iz Ruske Federacije, nego i njihove kolege iz zemalja EU i Australije.
Reč je o revolucionarnom konceptu koji će drastično premašiti današnje standarde u avio-putničkom saobraćaju, posebno kada se radi o interkontinentalnim letovima.
Ova letelica izgledom značajno odstupa od standardne šeme izrade putničkih aviona.
Zamišljeno je da avion koristi motore na tečno vodonično gorivo.
Osim ovog projekta, institut CAGI razvija i domaću koncepciju supersoničnog putničkog aviona "SDS/SPS".
Njegova tehnička specifikacija omogućiće let od 8.600 kilometara srednjom krstarećom brzinom od 2.000 kilometara na čas.
Ovaj avion zamišljen je u varijanti koja će imati dve klase - poslovnu VIP i ekonomsku-putničku, a maksimalni kapacitet biće do 85 putnika.
Za razliku od prve generacije nadzvučnih putničkih aviona, koji su usled ogromne potrošnje goriva u atmosferu ispuštali katastrofalnu količinu izduvnih gasova, uništavali ozonski omotač i proizvodili nesnosnu buku, "SDS/SPS" neće imati takvih problema.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji