Novi trkači: Od 140 do 600 konjskih snaga (FOTO)

Predstavljamo vam opasne sportiste, čije su najnovije verzije predstavljene na najvećem evropskom sajmu automobila

Internationale Automobil-Ausstellung, odnosno Međunarodna izložba automobila koja se svake godine održava na Franfurtskom sajmu važi za jednu od najznačajnijih u auto svetu. Osim što je svakako najbitnija nemačkim proizvođačima, i svi ostali u tu.

Iako sajam zvanično počinje 14. septembra, danas su vrata otvorena novinarima, pa krećemo sa predstavljanjem najbitnijih novina. A ima ih jer najavljeno je tačno 228 premijera!

Nadam se da će vam se svideti što smo odlučili da krenemo s novim trkačima…

VW Polo GTI
Čuvena GTI familija nemačkog „narodnog automobila“ je upravo postala bogatija jer joj se pridružio novi Polo. Ispod haube je smeštena dvolitarska zverka koja razvija tačno 200 konja sa obrtnim momentom od 320 Nm. To mu garantuje ubrzanje do stotke za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 237 km/h.

Spolja gledano Polo izgleda kao pravi trkač sa spojlerima napred i nazad i, naravno, GTI značkama na nekoliko mesto. Crveni detalji, koji su karakteristika VW GTI porodice, ovde su prisutni u vidu linije na maski hladnjaka koja se efektno spaja sa prednjim svetlima, a ista bolja je iskorišćena za šavove na volanu i DSG menjaču unutar kabine.

„Mali“ Polo sad ima i veliku 10-inčnu elektronsku instrument tablu odlične rezolucije, osvetljenosti i kontrasta, koja se može podesiti u tri kolorne šeme – crna, bela i crvena.

Renault Megane RS
Iz „Reno Sport“ porodice nam stiže četvrta generacija „megana“ u sportskoj, RS verziji. Pored odlične pogonske jedinice koja razvija 280 KS, moramo da pohvalimo i dizajnerski tim. Francuzi su nas već navikli na F1 prednji branik, kao i na centralno postavljeni izduv sa zadnje strane, ali ovakva LED svetla za maglu do sada nismo videli. Vrhunska fora!

Unutra najviše pažnje privlače sportske „kadice“ presvučene prevrnutom kožom, kao i „brzi“ crveni detalji. RS je dobio i svoju novu narandžastu boju. Na zvaničnim fotkama ona izgleda odlično - za razliku od ove sajanske, ali barem je jedinstvena.

Suzuki Swift Sport
Omiljeni mali trkač je stigao u Frankfurt u novoj verziji. Iako njegov turbo benzinac razvija samo 140 KS, „suzuki svift sport“ se može pohvaliti odličnim performansama jer mu je ukupna masa ispod jedne tone, tačno 970 kg. U prevodu – krivine, čuvajte se!

Sportski detalji su i ovde prisutni u vidu širokih branika, dvostrukog izduva i sportskih detalja unutar kabine. S obzirom da je reč o najbolje opremljenom „sviftu“, tu su i najnoviji tehnološki dodaci u vidu dva ekrana – centralno postavljenog 7-inčnog i manjeg dijagonale 4,2 inča koji se nalazi između merača brzine i obrtaja.

Hyundai i30 N
I Koreanci su se uključili u priču sa brzim kompaktima. Njihov prvi, kako Englezi vole da kažu, „hot hatch“ nosi oznaku „i30 N“ i razvijen je na Nirburgringu. Otud i to „N“ u imenu. Da je reč o veoma ozbiljnom konkurentu govori i podatak da u „Performance“ verziji, razvija, ni manje ni više, nego 275 KS. Do stotke stiže 6,1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi tačno 250 na sat.

I ovde se vodilo na računa o detaljima, poput trouglastog trećeg stop-svetla. Ostaje da se vidi kako će sve ovo izgledati kada „N“ stigne i do kupaca. Za sada – obećava!

BMW M5
Za kraj našeg izbora smo ostavili zver! BMW M5 je legenda! I kao takva je stigla u Frankfurt. Sve vezano za ovaj model se nekako čini preterano – u najpozitivnijem smislu te reči. Motorčina od 4,4 litra proizvodi okruglo 600 konjskih snaga!! Do stotke za 3,4, a do dvesta za 11,1 sekundu! Kada se otključa limiter brzine, može da ide i preko 300 na sat.

Novost je „iks drajv“ (X Drive) sistem, pa se snaga prenosi na sva četiri točka uz pomoć osmo-stepenog M Steptronic menjača. Zahvaljujući priličnoj upotrebi karbona, novi M5 je lakši od prethodnika. Pa ako imate viška 120 hiljada evropskih novčanica… Jedino što ćete na isporuku čekati do proleća.

Kako se vama svideo naš izbor „trkačica“ iz Frankfurta? Da li ste probali neki od ovih u njihovim prethodnim verzijama?

Internationale Automobil-Ausstellung, odnosno Međunarodna izložba automobila koja se svake godine održava na Franfurtskom sajmu važi za jednu od najznačajnijih u auto svetu. Osim što je svakako najbitnija nemačkim proizvođačima, i svi ostali u tu.

Iako sajam zvanično počinje 14. septembra, danas su vrata otvorena novinarima, pa krećemo sa predstavljanjem najbitnijih novina. A ima ih jer najavljeno je tačno 228 premijera!

Nadam se da će vam se svideti što smo odlučili da krenemo s novim trkačima…

VW Polo GTI
Čuvena GTI familija nemačkog „narodnog automobila“ je upravo postala bogatija jer joj se pridružio novi Polo. Ispod haube je smeštena dvolitarska zverka koja razvija tačno 200 konja sa obrtnim momentom od 320 Nm. To mu garantuje ubrzanje do stotke za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 237 km/h.

Spolja gledano Polo izgleda kao pravi trkač sa spojlerima napred i nazad i, naravno, GTI značkama na nekoliko mesto. Crveni detalji, koji su karakteristika VW GTI porodice, ovde su prisutni u vidu linije na maski hladnjaka koja se efektno spaja sa prednjim svetlima, a ista bolja je iskorišćena za šavove na volanu i DSG menjaču unutar kabine.

„Mali“ Polo sad ima i veliku 10-inčnu elektronsku instrument tablu odlične rezolucije, osvetljenosti i kontrasta, koja se može podesiti u tri kolorne šeme – crna, bela i crvena.

Renault Megane RS
Iz „Reno Sport“ porodice nam stiže četvrta generacija „megana“ u sportskoj, RS verziji. Pored odlične pogonske jedinice koja razvija 280 KS, moramo da pohvalimo i dizajnerski tim. Francuzi su nas već navikli na F1 prednji branik, kao i na centralno postavljeni izduv sa zadnje strane, ali ovakva LED svetla za maglu do sada nismo videli. Vrhunska fora!

Unutra najviše pažnje privlače sportske „kadice“ presvučene prevrnutom kožom, kao i „brzi“ crveni detalji. RS je dobio i svoju novu narandžastu boju. Na zvaničnim fotkama ona izgleda odlično - za razliku od ove sajanske, ali barem je jedinstvena.

Suzuki Swift Sport
Omiljeni mali trkač je stigao u Frankfurt u novoj verziji. Iako njegov turbo benzinac razvija samo 140 KS, „suzuki svift sport“ se može pohvaliti odličnim performansama jer mu je ukupna masa ispod jedne tone, tačno 970 kg. U prevodu – krivine, čuvajte se!

Sportski detalji su i ovde prisutni u vidu širokih branika, dvostrukog izduva i sportskih detalja unutar kabine. S obzirom da je reč o najbolje opremljenom „sviftu“, tu su i najnoviji tehnološki dodaci u vidu dva ekrana – centralno postavljenog 7-inčnog i manjeg dijagonale 4,2 inča koji se nalazi između merača brzine i obrtaja.

Hyundai i30 N
I Koreanci su se uključili u priču sa brzim kompaktima. Njihov prvi, kako Englezi vole da kažu, „hot hatch“ nosi oznaku „i30 N“ i razvijen je na Nirburgringu. Otud i to „N“ u imenu. Da je reč o veoma ozbiljnom konkurentu govori i podatak da u „Performance“ verziji, razvija, ni manje ni više, nego 275 KS. Do stotke stiže 6,1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi tačno 250 na sat.

I ovde se vodilo na računa o detaljima, poput trouglastog trećeg stop-svetla. Ostaje da se vidi kako će sve ovo izgledati kada „N“ stigne i do kupaca. Za sada – obećava!

BMW M5
Za kraj našeg izbora smo ostavili zver! BMW M5 je legenda! I kao takva je stigla u Frankfurt. Sve vezano za ovaj model se nekako čini preterano – u najpozitivnijem smislu te reči. Motorčina od 4,4 litra proizvodi okruglo 600 konjskih snaga!! Do stotke za 3,4, a do dvesta za 11,1 sekundu! Kada se otključa limiter brzine, može da ide i preko 300 na sat.

Novost je „iks drajv“ (X Drive) sistem, pa se snaga prenosi na sva četiri točka uz pomoć osmo-stepenog M Steptronic menjača. Zahvaljujući priličnoj upotrebi karbona, novi M5 je lakši od prethodnika. Pa ako imate viška 120 hiljada evropskih novčanica… Jedino što ćete na isporuku čekati do proleća.

Kako se vama svideo naš izbor „trkačica“ iz Frankfurta? Da li ste probali neki od ovih u njihovim prethodnim verzijama?

Internationale Automobil-Ausstellung, odnosno Međunarodna izložba automobila koja se svake godine održava na Franfurtskom sajmu važi za jednu od najznačajnijih u auto svetu. Osim što je svakako najbitnija nemačkim proizvođačima, i svi ostali u tu.

Iako sajam zvanično počinje 14. septembra, danas su vrata otvorena novinarima, pa krećemo sa predstavljanjem najbitnijih novina. A ima ih jer najavljeno je tačno 228 premijera!

Nadam se da će vam se svideti što smo odlučili da krenemo s novim trkačima…

VW Polo GTI
Čuvena GTI familija nemačkog „narodnog automobila“ je upravo postala bogatija jer joj se pridružio novi Polo. Ispod haube je smeštena dvolitarska zverka koja razvija tačno 200 konja sa obrtnim momentom od 320 Nm. To mu garantuje ubrzanje do stotke za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 237 km/h.

Spolja gledano Polo izgleda kao pravi trkač sa spojlerima napred i nazad i, naravno, GTI značkama na nekoliko mesto. Crveni detalji, koji su karakteristika VW GTI porodice, ovde su prisutni u vidu linije na maski hladnjaka koja se efektno spaja sa prednjim svetlima, a ista bolja je iskorišćena za šavove na volanu i DSG menjaču unutar kabine.

„Mali“ Polo sad ima i veliku 10-inčnu elektronsku instrument tablu odlične rezolucije, osvetljenosti i kontrasta, koja se može podesiti u tri kolorne šeme – crna, bela i crvena.

Renault Megane RS
Iz „Reno Sport“ porodice nam stiže četvrta generacija „megana“ u sportskoj, RS verziji. Pored odlične pogonske jedinice koja razvija 280 KS, moramo da pohvalimo i dizajnerski tim. Francuzi su nas već navikli na F1 prednji branik, kao i na centralno postavljeni izduv sa zadnje strane, ali ovakva LED svetla za maglu do sada nismo videli. Vrhunska fora!

Unutra najviše pažnje privlače sportske „kadice“ presvučene prevrnutom kožom, kao i „brzi“ crveni detalji. RS je dobio i svoju novu narandžastu boju. Na zvaničnim fotkama ona izgleda odlično - za razliku od ove sajanske, ali barem je jedinstvena.

Suzuki Swift Sport
Omiljeni mali trkač je stigao u Frankfurt u novoj verziji. Iako njegov turbo benzinac razvija samo 140 KS, „suzuki svift sport“ se može pohvaliti odličnim performansama jer mu je ukupna masa ispod jedne tone, tačno 970 kg. U prevodu – krivine, čuvajte se!

Sportski detalji su i ovde prisutni u vidu širokih branika, dvostrukog izduva i sportskih detalja unutar kabine. S obzirom da je reč o najbolje opremljenom „sviftu“, tu su i najnoviji tehnološki dodaci u vidu dva ekrana – centralno postavljenog 7-inčnog i manjeg dijagonale 4,2 inča koji se nalazi između merača brzine i obrtaja.

Hyundai i30 N
I Koreanci su se uključili u priču sa brzim kompaktima. Njihov prvi, kako Englezi vole da kažu, „hot hatch“ nosi oznaku „i30 N“ i razvijen je na Nirburgringu. Otud i to „N“ u imenu. Da je reč o veoma ozbiljnom konkurentu govori i podatak da u „Performance“ verziji, razvija, ni manje ni više, nego 275 KS. Do stotke stiže 6,1 sekundu, a maksimalna brzina iznosi tačno 250 na sat.

I ovde se vodilo na računa o detaljima, poput trouglastog trećeg stop-svetla. Ostaje da se vidi kako će sve ovo izgledati kada „N“ stigne i do kupaca. Za sada – obećava!

BMW M5
Za kraj našeg izbora smo ostavili zver! BMW M5 je legenda! I kao takva je stigla u Frankfurt. Sve vezano za ovaj model se nekako čini preterano – u najpozitivnijem smislu te reči. Motorčina od 4,4 litra proizvodi okruglo 600 konjskih snaga!! Do stotke za 3,4, a do dvesta za 11,1 sekundu! Kada se otključa limiter brzine, može da ide i preko 300 na sat.

Novost je „iks drajv“ (X Drive) sistem, pa se snaga prenosi na sva četiri točka uz pomoć osmo-stepenog M Steptronic menjača. Zahvaljujući priličnoj upotrebi karbona, novi M5 je lakši od prethodnika. Pa ako imate viška 120 hiljada evropskih novčanica… Jedino što ćete na isporuku čekati do proleća.

Kako se vama svideo naš izbor „trkačica“ iz Frankfurta? Da li ste probali neki od ovih u njihovim prethodnim verzijama?