Zaboravite na prekidače za farove!

Pametna svetla u LED izdanju dodatno olakšavaju vožnju. Vama ostaje samo da se fokusirate na put.

1

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno:

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno:

Noćna vožnja, posebno regionalnim putevima ime da bude naporna, posebno zbog paljenja i gašenja dugih svetala. "Automatska duga svetla", koje su pre nekoliko godina uveli mnogi proizvođači automobila, rešilo je donekle ovaj problem jer više ne morate da vi upravljate tim svetlima.

Međutim, pri svakom gašenju, vi u tom trenutku ostajete samo sa kratkim svetlima, koja nisu prilagođena noćnoj vožnji. Zato su proizvođači počeli da razvijaju takozvana inteligentna svetla u LED verzijama, koja ne samo što imaju naprednu logiku u sebi, već se sastoje od više lampi koje se pale i gase po potrebi.

"IntelliLux" LED matrični farovi su rešenje koje razvio "Opel". Trenutno je aktuelna njihova druga generacija koja je trenutno dostupna u modelima "astra" i "insignija", kao i na svim budućim modelima ovog proizvođača iz Riselshajma.

Farovi se sastoje od više LED segmenata - 16 (po osam sa svake strane) u "astri", a duplo više u "insigniji".

Oni se automatski i konstantno prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku situaciju u saobraćaju, a kada je neophodno, jednostavno „iseku“ okruženje oko dolazećih vozila ili onih koji se nalaze ispred. To znači nulti nivo zaslepljivanja drugih učesnika u saobraćaju, dok se u isto vreme uživa u maksimalnoj vidljivosti.

Čim automobil izađe iz urbane oblasti, "IntelliLux" farovi se aktiviraju i automatski prilagođavaju dužinu i distribuciju svetlosnog snopa u odnosu na svaku moguću situaciju u saobraćaju.

Svaki "IntelliLux" LED far poseduje i svetlo dugog snopa, koji osvetljava put do čak 400 metara.

Najlepše smo ostavili za kraj. Automobil sve gore opisano radi potpuno automatski, tako da je vozaču ostalo samo da se fokusira na put.

Pogledajte i video u kome je ovo i vizuelno objašnjeno:

Komentari(1)
Ac
Aca1.11.2017
Opel IntelliLux LED Matrix svetla predobro rade! Trenutno su na samom vrhu sto se toga tice. Vrlo precizno rade, veoma dobro osvetljavaju i veoma jako pre svega, a sve to i u C segmentu, gde se Astra K nalazi, dok je za novu Insigniu B koliko toliko to normalno za tu klasu automobila. Na oba auta Matrix farovi rade perfektno i dozivljaj je to uzivo isprobati i osetiti, ali ima klipova koji se mogu nadji koji takodje bas lepo docaravaju kako ti Matrix farovi rade. Stvarno su vrhunski! Svaka cast za Opel!