Novi "fijat" će se proizvoditi u Kragujevcu?

Prodaja "fijata primo" počinje početkom naredne godine

50

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.

Ovog meseca se očekuje da "Fijat" zvanično najavi naslednika "fijat punta".

Španski i indijski mediji javljaju da će se nov model zvati "fijat primo", a proizvodnja za evropsko tržište će biti u Srbiji.

Njegova prodaja bi trebalo da počne već početkom naredne godine.

Novi model će biti konkurent "folksvagenu polo", "seatu ibica", "fordu fiesta" i drugim modelima iz B segmenta, a biće baziran na X6H platformi koju koristi brazilski "fijat argo".

Pogledajte galeriju slika brazilskog "fijata argo":

Ipak, "primo" neće biti redizajnirana verzija "arga", već bi trebalo da pretrpi brojne izmene koje se tiču komfora, upravljanja i bezbednosti.

Što se motorizacije tiče, nov model će imati agregate koji se proizvode u Poljskoj. Reč je o 1,0-litarskim i 1,3-litarskim motorima od 72 i 101 konjske snage. A moguće je da će "primo" imati i takozvani blagi hibridni motor.

Komentari(50)
Tu
Turbochargers3.11.2017
Srbijo, sakupi ekipu elektro-inzenjera, alektronicara, elektricara, masinaca......pa napravite elektricni ili solarni srpski automobil. ☀️🚘⚡🚘 To je buducnost. Za 5-10 godina bi mogla biti ozbiljna proizvodnja za inostranstvo. TESLA MOTORS su pokrenula 3 coveka, krenuli od nule, a pogledajte gde su sada. Vrede 25 milijardi dolara. 🤐 Treba biti vizionar. Posmatrajmo sadasnjost, da bi znali buducnost.
Se
Serbia forever3.11.2017
Taj mali FIAT će biti odlična prilika, za sve koji mogu da odvoje 100€ za mesečnu ratu i da tako dodju do novog automobila!?
.
.3.11.2017
Lizing na 96 meseci,pa kamata...Otprilike 150 eura.Evropski,ali plate u Srbiji ...!?