Novosti: Krivične prijave protiv Mrkonjića

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, na čijem je čelu Zorana Mihajlović, podnelo je krivičnu prijavu Tužilaštvu za organizovani krimina.

25
A- A A+
Pevačica Ana Bekuta i Milutin Mrkonjić Foto: Mondo/ Stefan Stojanović Pevačica Ana Bekuta i Milutin Mrkonjić

Prijave su podnete protiv 14 odgovornih lica na čelu sa bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem, zbog deonice puta Ub - Lajkovac na Koridoru 11, koja nikada nije puštena u saobraćaj, pišu današnje "Večernje novosti".

"Zbog propusta ponovo radovi na delu autoputa"

Deonica autoputa na Koridoru 11 od Uba do Lajkovca moraće da se radi ponovo zbog nekvalitetno izvedenih radova, što će, prema prvim procenama, koštati oko 1,07 milijardi dinara, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva. Deonica je građena od 2010. do 2014. godine i nije bila u saobraćaju, a nadležnim pravosudnim organima podneta je kompletna dokumentacija o izgradnji tog dela Koridora 11. Saobraćajni institut CIP je uradio analizu dela te deonice koja je pokazala da je u osnovu autoputa umesto čvrstog materijala ugrađivana glina. Zbog tih propusa je, kako je navedeno, pucao asfalta na delu autoputa i kosinama.

Kako se navodi, na toj trasi, asfaltirano je 4,5 od ukupno 12,5 kilometara, ali će morati iz početka da se radi, jer su uočena brojna oštećenja, a utvrđeno je i da su majstori ugradili glinu u osnovu auto puta. Za te radove biće potrebno oko milijardu dinara, odnosno više od osam miliona evra.

Konačno: Završena deonica puta od Uba do Lajkovca

"Novosti" pišu da su krivične prijave podnete i protiv direktora građevinskih preduzeća PzP "Beograd" Bore Jelića, AS "Putevi Užice" Milana Bojovića i Ratomira Todorovića, direktora AD "Planum", koje su bile izvođači radova.

Na spisku osumnjičenih su i inženjeri iz Instituta za puteve, "Koridora Srbije" i Saobraćajnog instituta "CIP", koji su bili angažovani kao nadzorni organ i trebalo je da ukažu na propuste i korišćenje neadekvatnog materijala.

"Novosti" pišu i da su u Ministarstvu, posle izveštaja Saobraćajnog instituta "CIP" i "Puteva Srbije" o stanju ove saobraćajnice, odlučili da nadležni pravosudni organi utvrde da li postoji i kolika je odgovornost ljudi koji su radili na ovom projektu, jer će sanacija već urađenog auto-puta morati da se plati iz budžeta.

Od Beograda do Zlatibora stizaće se za sat i po

Izgradnja ove deonice započela je 2010, a završena 2014. godine, a radovi su koštali 75 miliona evra iz republičkog budžeta, što znači da je direktnu kontrolu nad plaćanjem imalo resorno Ministarstvo, čiji je ministar u to vreme bio Milutin Mrkonjić, dodaju "Novosti".

Povezano

Sve vesti