mondo.rs,Promo

Rast oglašavanja u Srbiji i tokom 2018!

Autor:

Sanja Lalević na Webiz edukaciji: Rast digitalnog oglašavanja u Srbiji neupitan i u 2018. godini.

Rast oglašavanja u Srbiji i tokom 2018! Foto: Promo / Webiz

Predstojeće izdanje Webiz edukacije u Subotici u svom programu sadrži modul "Investirajte pametno u 2018.", gde će posetioce na ovu temu savetovati oni koji su u 2017. mudro ulagali vreme i novac i zabeležili zavidne rezultate.

Jedan od tri predavača ovog modula je Sanja Lalević Cvetković, head of digital u Direct mediji i predsednica Skupštine IAB Serbia. Njeno učešće na edukaciji i činjenica da je Webiz prvi događaj akreditovan po DIMAQ standardu, programu sertifikacije koji u Srbiji sprovodi IAB Serbia, bili su povod našeg razgovora.

Velika seoba digitalaca u Srbiji (FOTO)

Poslednjih par godina, istraživanja kažu, zabeležen je rast digitalnog oglašavanja u Srbiji. Da li takav trend možemo da očekujemo i u 2018. godini?

- Rast je neupitan, ali i pored toga ostajemo daleko od zapadnoevropskog ili globalnog nivoa udela digitala u marketinškim investicijama.

Kada je reč o budžetima za oglašavanje gde treba duplirati ulog, a gde zavezati kesu?

- Najbolji pokazatelj koliko je ovo pitanje važno i da na njega nema jednog i konačnog odgovora je nedavno pokrenut FB eksperiment koji je dramatično promenio pravila igre za veliki broj učesnika na tržištu. Iz tog razloga je potrebno uvek razmišljati o novim i evoluirati postojeće kanale oglašavanja.

Webiz edukacije u Subotici, Sanja Lalević Cvetković Foto: Promo / Webiz

Da li su svi online kanali odgovarajući za sve tipove kampanja i kako da znamo na koji kanal bi trebalo da se fokusiramo?

- Svaki oglašivač bi morao da pronađe sebi odgovarajući mix kanala, u zavisnosti od svojih ciljeva, a o tome šta nam je sve na raspolaganju biće više reči na predstojećem Webizu.

Webiz edukacija će biti prvi događaj akreditovan po DIMAQ standard. Da li možete da objasnite šta to konkretno znači za predavače i posetioce Webiza?

- Jedan od ciljeva DIMAQ-a jeste da pored sertifikacije profesionalaca u digitalnom marketingu, podvuče i neophodnost konstantnog daljeg usavršavanja kroz učešće na različitim stručnim skupovima koji su ocenjeni kao visko kvalitetni. Činjenica da Webiz spada u takve događaje dovoljno govori o ozbiljnosti organizatora i stručnosti ljudi koje ova konferencija već godinama okuplja.

Da li je zakup medijskog prostora presudan za rezultate digital kampanja ili u filmu ima više glavnih likova?

- Ne postoji jedan glavni lik i svaka simplifikacija nas dovodi u opasnost da previdimo neku od stavki koja je ključna za uspešnost komunikacije, bila ona digitalne ili ne. Upoznaćemo te glavne likove u Subotici.

Povezano

Sve vesti