Javno prikazivanje filmova je sada lakše!

Izvor mondo.rs

Con film postao službeni licencor za javno prikazivanje filmova velikih holivudskih kompanija na svim javnim površinama.

Con film, jedan od vodecih filmskih distributera u regionu, potpisao je ugovor o zastupanju kompanije  Filmbankmedia. Rec je o licenci za prikazivanje filmova na svim javnim površinama. Na taj je nacin Con film postao službeni licencor za javno prikazivanje filmova velikih holivudskih kompanija koje ukljucuju Sony Pictures, Warner Bros, Walt Disney, 20th Century Fox i mnoge druge. Ugovor se odnosi na javno prikazivanje filmova sa DVD i Blu-ray diskova i to u svim državama regiona – Srbije, Crna Gore, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Albanije i Makedonije.

Dosadašnja praksa dobijanja legalnih prava na prikazivanje filmova na javnim površinama i razlicitim atraktivnim mestima tokom održavanja posebnih dogadaja bila je izuzetno komplikovana zbog toga što je za svaki film trebalo tražiti odobrenje producenta tog filma. Upravo zato su mnoge kompanije i organizacije ili odustajale od javnog prikazivanja filmova ili radile to ilegalno uz veliki rizik visoke novcane kazne. Con film potpisanim ugovorom s kompanijom Filmbankmedija ostvaruje pravo na prikazivanje filmova upravo na ovakav nacin što ceo proces izuzetno pojednostavljuje. Od danas ukoliko neko želi da prikaže film u javnoj ustanovi ili na javnoj površini dovoljno ce biti da se obrati Con filmu.

Katalog filmova koji je obuhvacen ugovorom je impozantan. U njemu se nalaze skoro svi filmovi velikih holivudskih kompanija snimljenih od ranih tridesetih godina prošlog veka pa sve do najnovijih blokbastera iz ove godine. Neki od najatraktivnijih naslova su : "Kazablanka", "2001: Odiseja u svemiru", "Ben Hur", "Titanik", "Gospodar prstenova", "Osvetnici" i  mnogi drugi.

Svi zainteresirani mogu da se javena adresu [email protected] i realizuju svoje javno prikazivanje filmova vec sutra.

Filmbankmedia je kompanija koja se iskljucivo bavi distribucijom filmova holivudskih, bolivudskih i nezavisnih filmova za javno prikazivanje u više od sto zemalja sveta, a sada to ukljucuje i sve države na Balkanu. Javno prikazivanje ukljucuje prikazivanje filmova u hotelima, bolnicama, tržnim centrima, autobusima, filmskim klubovima, bioskopima kao i na javnim površinama kao što su parkovi ili trgovi. Drugim recima radi se o pravima za prikazivanje filmova svuda osim u privatnim kucama i stanovima.

Ugovor s kompanijom Filmbankmedia pocetak je novog poglavlja u radu Con filma i proširivanje delatnosti na podrucje u kom je firma vec pokazala uspešnost i profesionalnost.

Tagovi