• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nije šala: Barskom prugom u Srbiji 100 km na sat!

Izvor MONDO/Tanjug

Završeni su radovi na modernizaciji dela barske pruge od Resnika do Valjeva, u dužini od 77,6 km. Vozovi modernizovanom prugom ponovo mogu da idu brzinom od 100 km na sat.

Tom deonicom danas se provozala potpredsednica vlade i ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović sa predstavnicima Ruskih železnica.

Srbija bi za tri godine trebalo da ima najmanje 520 km pruga na kojima će vozovi moći da idu prosečnom brzinom od 120 do 150 km na sat, rekla je Zorana Mihajlović.

 Ruskim dizel motornim vozom, koji je nabavljen u okviru ruskog kredita, ministarka se vozila od Vreoca do Valjeva zajedno sa potpredsednikom Ruskih železnica Aleksandrom Mišarinom, generalnim direktorom RŽD Internešnal Sergejom Pavlovim i predstavnicima medija.

Modernizacija pruge Resnik - Valjevo u dužini od 77,6 kilometara, na međunarodnom železničkom koridoru Beograd - Bar, završena je u roku, 13. novembra, a redovan železnički saobraćaj na tom delu barske pruge uspostavljen je juče.

Ugovorena vrednost radova na modernizaciji pruge Resnik - Valjevo je 79,9 miliona dolara, a radovi su finansirani iz ruskog kredita čija je ukupna vrednost 800 miliona dolara.

Obnova barske pruge je počela 15. jula 2016. godine posle pune četiri decenije, a radove je izvela kompanije RŽD Internešnal.

Obnavlja se Barska pruga - posle 40 godina

Projekat je uradio Saobraćajni institut CIP i radovi su obuhvatilii rekonstrukciju trupa pruge, gornjeg stroja koloseka, dva tunela i 17 mostova, kontaktne mreže, SS i TT sistema, kao i remont svih infrastrukturnih objekata duž pruge, uključujući i 10 stanica.

Pruga Beograd-Bar kroz Srbiju je duga 287 kilometara, a puštena je u saobraćaj 1976. godine.

Ruski kredit obuhvata modernizaciju i gradnju Pančevačke pruge, šest deonica na Koridoru 10, obnovu barske pruge od Resnika do Valjeva, prugu Stara Pazova - Novi Sad i nabavku 27 novih dizel motornih vozova iz Rusije.

Kompanija RŽD Internešnal i srpske železnice potpisali su danas i aneks 3.2 ruskog kredita za radove na otvorenoj pruzi na deonici Stara Pazova-Novi Sad, u prisustvu potpredsednice vlade i ministarke građevinarstva Zorane Mihajlović.

Mihajlović je izjavila novinarima da je time završeno ugovaranje ruskog kredita od 800 miliona dolara.

Aneks 3.2 ruskog kredita za modernizaciju železnice je vredan 247,9 miliona dolara, kojim su obezbeđena sredstva za drugu fazu rekonstrukcije pruge Stara Pazova-Novi Sad i planirano je da radovi počnu u prvom kvartalu 2018. godine.

"To je veoma važan ugovor u okviru ruskog kredita, koji smo danas kompletno ugovorili", naglasila je Mihajlović.

Ona je istakla da pre samo tri godine nije bilo ugovoreno ništa iz ruskog kredita i da je ovo važan dan za srpske železnice.

Rekonstrukcija pruge BGD-Bar

Komentari 47

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pepe Imaz

Samo tako napre dno i udrnički.

Sasa

Jbt a u Japanu ili Kini idu po 400 km/h. Čime se vi to hvalite

Zoro od Srbiju

@Sasa : Do sada su na toj deonici išli 20 km/h !

special image