• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Direct Media dvostruko nagrađen u Sloveniji

Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade - zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima.

Kampanja "Čuvaj se!", nagrađena kao najbolje targetirana, društveno je odgovorna kampanja Direct Medije realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.

Iskrenom i snažnom emocijom kampanja je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove više od 250.000 reagovanja.

POGLEDAJTE

Kampanja "Čuvaj se"
Izvor: Direct Media

Na festivalu Sempl, projekat "Štartaj, Slovenija!" koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji "strateška upotreba medija miksa".

U ovoj kampanji snage su udružili največi trgovački lanac SPAR i slovenačka POP televizija, kako bi mladim preduzetnicima pomogli da plasiraju inovativne proizvode na tržište. Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards. 

Tagovi

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

.

Oboževan dežela....!

drum

Svaka cast za ideju videa! Ja sam probni vozac. Vozim redovno po guzvama u Beogradu. Niko ne voli da ceka, ali svi mi volimo svoje zivote. Vozi sporije.

special image