• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li ste i vi dobili velike račune za struju?

Izvor mondo.rs

Pojedini građani, među kojima i kantautor Vlado Georgiev, žale se da su dobili znatno povećanje račune za utrošenu struju u decembru, iako im je grejanje centralno.

 Računi za struju za decembar Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

  Elektroprivreda Srbije poslala je ovih dana račune sa obračunatom utrošenom strujom za decembar mesec, a ima onih koji su zaprepašćeni iznosima.

Jedan od njih je i popularan kantautor Vlado Georgiev koji je na svom Twitter nalogu objavio da mu je decembarski račun za struju čak 75.000 dinara, iako se greje preko daljinskog sistema (centralno grejanje).

Naveo je da mu je decembarski račun "tri puta veći" od uobičajenog.

On nije jedini koji se žali. Ima onih koji su na društvenim mrežama izrazili iznenađenje znatno uvećanim računima za struju od uobičajenih.

Slično se dogodilo i prošle godine, baš u decembru, mada su tada temperature bile znatno niže.

KAKO SE ŽALITI

Građani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu.

Rok za prigovor je osam dana. 

Na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

Tagovi

Komentari 17

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Neki Tamo

Kradja nije tako ocigledna kao sto mislite i tesko je dokazati. Nije problem u pogresnom ocitavanju, to moze da se desi svakome. Problem je u naponu!!! Trebalo bi da je stalno 220v, ali kod nas stalni varira. Cesto je 210-215v. Problem je kada je ispod 210v jer onda el. uredjaji moraju vise da 'vuku struju' da bi radili. Kada uradjaji vise rade, vise struje potrose! Brojilo je ispravno i prikazuje koliko je struje potroseno, ali pod nizim naponom! To je kradja i nepostovanje ugovora izmedju korisnika i ED, jer su oni u obavezi da stalno odrzavaju napon od 220v(kao i frekvenciju od 50herca)! Ja nemam merne uredjaje, ali imam protocni bojler preko kog mogu da vidim da li dobro greje vodu ili ne. Kada je voda pod istim pritiskom hladnija nego obicno, onda znam da je pao napon. To sam primetio da se desavalo u decembru i desava se jos uvek povremeno.

Oklopnik

Ma ne treba to placati kad nauce da rade svoj posao onda da.

Dođe račun

Tačno duplo manji nego za decembar prošle godine, stan 50 kvm, nema centralno, 2 TA pećke od 3 kw, zadovoljan

special image