Šef FCA ne da Džip Kinezima i smatra da se električni automobili i dalje neprofitabilni, ali da imaju budućnost.
Fijat Krajsler Automobili (FCA) se nece deliti ili prodavati pojedinacne brendove kineskim ili bilo kojim drugim proizvodacima automobila, izjavio je Serdo Markjone u Sajmu automobila u Detriotu.
Markjone najavio dolazak Ferari SUV-a
FCA je na ovom sajmu imao dve znacajne premijere. Predstavljen je potpuno novi pikap "ram 1500", kao i restilizovani "džip ciroki".
Pogledajte kako izgledaju ovi modeli:
Markjoneova izjava je posledica prica koje traju mesecima i u kojima figuriraju razliciti kineski proizvodaci, kao potencijalni kupci cuvenog brenda "džip".
Pored Grejt Vol Motors, u "igri" je Gvandžo Automobil Grup (GAC). Medutim, Markjone je izjavio da oni rade sa GAC-om na plasiranju "džipova" u Kinu, a pomažu im oko ulaska automobila ove kompanije u Sjedinjene Države.
On se osvrnuo i elektricni trend u automobilskoj industriji.
Veliki broj najvecih proizvodaca automobila ulaže znacajna sredstva u razvoj elektricnih vozila. Folksvagen je najavio ulaganje od cak 34 milijarde evra u razvoj elektricnih i autonomnih vozila, dok je Ford pre nekoliko dana objavio ce uložiti devet milijardi evra u elektro-pricu, te da ce do 2022. izbaciti 40 hibridnih i elektricnih automobila. Jedan od pionira u svetu automobilskih hibrida, Tojota ce izbaciti deset potpuno elektricnih automobila u naredne dve godine, a do 2025. svaki njen model ce imati opcioni neki vid elektricnog pogona.
Tojota izbacuje dizel
Šef FCA kaže da ce elektricna vozila u jednom trenutku svakako biti "u vecini", ali to vreme je i dalje daleko prvenstveno jer ona ne donose profit.
"Ne poznajem osobu ili neku ekonomsku organizaciju koja u ovom trenutku zaraduje od prodaje elektricnih vozila, osim ako ne govorimo o modelima iz samog vrha ponude", rekao je Markjone.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.