Sve o novoj AMG "kocki"

Jedan od najcenjenijih "mercedesa" stiže u Ženevu i u najjačoj verziji

4

Sajam automobila u Detroitu bila je prilika da se premijerno prikaže nova G klasa, a samo dva meseca kasnije, na Sajmu u Ženevi, svet će upoznati i najjaču verziju "G-wagena", onu sa značkom AMG-a.

"Obična" G klasa

Čuveni "kockasti mercedes" je novom generacijom omogućio putnicima najviši mogući komfor, kao i veliku primenu modernih tehnologija. Ono što proizvođač posebno izdvaja jeste da terenske karakteristike nisu nimalo umanjene u odnosu na prethodne generacije.

Unutrašnjost je vizuelno pretrpela daleko veće promene. Putnici imaju više mesta u novim sedištima. Prednja sedišta mogu da greju, hlade i masiraju putnike, dok je za putnike pozadi čak 15 centimetara više prostora za noge. Tu je i novi, daleko napredniji info-zabavni sistem, kao i digitalna instrument tabla.

AMG G63 verzija donosi dorađenu karoseriju sa izmenjenom prednjom maskom, modifikovanim oslanjanjem, a posebno sportskim izduvima, koji vire ispod zadnjih vrata. Točkovi kod ovog "sportiste" idu do prečnika od 22 inča.

Pogledajte kompletnu galeriju:

Kabinski prostor je dodatno skockan, a posebno se ističu AMG sedišta i volan, čiju je osetljivost moguće podešavati u dva moda "Comfort" i "Sport".

Mercedes-AMG G63 ispod haube krije 4-litarski biturbo V8 motor sa 585 "konja", koji se prebacuju na sve točkove preko 9-stepenog AMG Speedshift TCT menjača.

Ubrzanje do "stotke" iznosi samo 4,5 sekunde, što je impresivan podatak na vozilo teško 2,5 tona i ne baš aerodinamičnog izgleda. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 240 km/h. Prema Mercedesovim merenjima, AMG G63 troši u proseku 13,2 litra na 100 kilometara.

Prodaja novog "AMG G-wagena" počinje u drugoj polovini godine.

Krenite s brojanjem para, iako još nije poznata cena.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Sajam automobila u Detroitu bila je prilika da se premijerno prikaže nova G klasa, a samo dva meseca kasnije, na Sajmu u Ženevi, svet će upoznati i najjaču verziju "G-wagena", onu sa značkom AMG-a.

"Obična" G klasa

Čuveni "kockasti mercedes" je novom generacijom omogućio putnicima najviši mogući komfor, kao i veliku primenu modernih tehnologija. Ono što proizvođač posebno izdvaja jeste da terenske karakteristike nisu nimalo umanjene u odnosu na prethodne generacije.

Unutrašnjost je vizuelno pretrpela daleko veće promene. Putnici imaju više mesta u novim sedištima. Prednja sedišta mogu da greju, hlade i masiraju putnike, dok je za putnike pozadi čak 15 centimetara više prostora za noge. Tu je i novi, daleko napredniji info-zabavni sistem, kao i digitalna instrument tabla.

AMG G63 verzija donosi dorađenu karoseriju sa izmenjenom prednjom maskom, modifikovanim oslanjanjem, a posebno sportskim izduvima, koji vire ispod zadnjih vrata. Točkovi kod ovog "sportiste" idu do prečnika od 22 inča.

Pogledajte kompletnu galeriju:

Kabinski prostor je dodatno skockan, a posebno se ističu AMG sedišta i volan, čiju je osetljivost moguće podešavati u dva moda "Comfort" i "Sport".

Mercedes-AMG G63 ispod haube krije 4-litarski biturbo V8 motor sa 585 "konja", koji se prebacuju na sve točkove preko 9-stepenog AMG Speedshift TCT menjača.

Ubrzanje do "stotke" iznosi samo 4,5 sekunde, što je impresivan podatak na vozilo teško 2,5 tona i ne baš aerodinamičnog izgleda. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 240 km/h. Prema Mercedesovim merenjima, AMG G63 troši u proseku 13,2 litra na 100 kilometara.

Prodaja novog "AMG G-wagena" počinje u drugoj polovini godine.

Krenite s brojanjem para, iako još nije poznata cena.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Sajam automobila u Detroitu bila je prilika da se premijerno prikaže nova G klasa, a samo dva meseca kasnije, na Sajmu u Ženevi, svet će upoznati i najjaču verziju "G-wagena", onu sa značkom AMG-a.

"Obična" G klasa

Čuveni "kockasti mercedes" je novom generacijom omogućio putnicima najviši mogući komfor, kao i veliku primenu modernih tehnologija. Ono što proizvođač posebno izdvaja jeste da terenske karakteristike nisu nimalo umanjene u odnosu na prethodne generacije.

Unutrašnjost je vizuelno pretrpela daleko veće promene. Putnici imaju više mesta u novim sedištima. Prednja sedišta mogu da greju, hlade i masiraju putnike, dok je za putnike pozadi čak 15 centimetara više prostora za noge. Tu je i novi, daleko napredniji info-zabavni sistem, kao i digitalna instrument tabla.

AMG G63 verzija donosi dorađenu karoseriju sa izmenjenom prednjom maskom, modifikovanim oslanjanjem, a posebno sportskim izduvima, koji vire ispod zadnjih vrata. Točkovi kod ovog "sportiste" idu do prečnika od 22 inča.

Pogledajte kompletnu galeriju:

Kabinski prostor je dodatno skockan, a posebno se ističu AMG sedišta i volan, čiju je osetljivost moguće podešavati u dva moda "Comfort" i "Sport".

Mercedes-AMG G63 ispod haube krije 4-litarski biturbo V8 motor sa 585 "konja", koji se prebacuju na sve točkove preko 9-stepenog AMG Speedshift TCT menjača.

Ubrzanje do "stotke" iznosi samo 4,5 sekunde, što je impresivan podatak na vozilo teško 2,5 tona i ne baš aerodinamičnog izgleda. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 240 km/h. Prema Mercedesovim merenjima, AMG G63 troši u proseku 13,2 litra na 100 kilometara.

Prodaja novog "AMG G-wagena" počinje u drugoj polovini godine.

Krenite s brojanjem para, iako još nije poznata cena.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Komentari(4)
@
@ Jarane Eeee...26.2.2018
Aj ša kaže jarane troši 13,2 litra... Ja,ha,ha,ha... Mož biti , al neđe nizbrdo u N (neutralu)... U gužvi oko sajma u špicu cenim nije ispod 27~28 jarane... I to sve sa gašenjem (automatskim)... Eeeeee, nije to ni za tajkuna... I oni bi 3,0 litra dizelaša. Niš ne valja dok ne skontaju 2,0 (benzinca) sa el. Motorom (hibrid)... To bi išlo ko alva (ćeten)... E, jarane to su moje dvije... Aj uzdravlje Aj...
66
66614.2.2018
😍😍
Zi
Zigzag14.2.2018
Evo sad sam izbrojao pare..75 eura imam