"Led" - počela prodaja karata

Autor:

Film u kojem glavne uloge tumače Miloš Biković i njegova devojka biće premijerno prikazan 7. marta.

"Led" - počela prodaja karata Foto: Mondo/Stefan Stojanović Miloš Biković - 13. 1. 1988.

Premijera filma "Led", sa Milošem Bikovićem, Aglajom Tarasovom i Aleksandrom Petrovim u glavnim ulogama, zakazana je za 7. mart u bioskopu Cineplexx UŠĆE Shopping Center, sa početkom u 20 časova. Specijalna projekcija u bioskopu Arena Cineplex u Novom Sadu održaće se dan kasnije, 8.marta u istom terminu.

Aglaja: Miloš ima taj huliganski sjaj u očima

Karte za premijeru su već u prodajina blagajnama navedenih bioskopa, a publiku će tom prilikom pozdraviti i Miloš Biković lično.

Izvor: Dexin film

Inspirisan istinitim događajima, "Led" je emotivna priča o devojci kojoj je ljubav pomogla da ustane iz invalidskih kolica i da postane šampion sveta u klizanju. Još od ranog detinjstva, Nađa je verovala u čuda. Zamišljala je kako istrčava na led uz ovacije publike i izvodi svoj najlepši ples. Zbog svoje vere i istrajnosti, ona postaje poznata klizačica. Na korak do najvećeg uspeha u karijeri, Nađa doživljava ozbiljnu povredu i završava u invalidskim kolicima. Vrativši se u rodni grad Irkutsk, ona ponovo pronalazi svoje snove – zahvaljujući snazi Sibira u njenoj krvi, ali i neočekivanoj ljubavi prema hokejašu Saši.

Svetsku premijeru film "Led" imao je u Moskvi na Dan zaljubljenih, 14. februara. Prema navodima najvećeg ruskog portala posvećenog dešavanjima u filmskoj industriji, najgledaniji film u bioskopskim dvoranama u Rusiji je bio film "Led" koji je imao dvostruko više gledalaca od američkog hit filma "Pedeset nijansi – oslobođeni". U okršaju ruskog i holivudskog filma pobedu je po svim kriterijumima odnela bajkovita ljubavna priča inspirisana istinitim događajima. Imajući u vidu prosečan broj gledalaca po projekciji "Led", snimljen sa budžetom od 150 miliona rubalja, glavnog konkurenta je ostavio daleko iza sebe, a odnos je 62 prema 28 gledalaca.

MONDO TV je pitao Miloša o novom filmu koji snima, pogledajte prilog!

Izvor: MONDO