Novi "pežo 508" nastavlja stazom koju je početkom veka postavila prelepa "407-ica"
Ovo je novi "pežo 508" u osnovnoj i GT verziji.
Na osnovu videnog, Pežo se vraca na staze stare slave koju je postavio model "407" pre desetak godina, kada je bio jedan od najlepših (ako ne i najlepši) sedana na tržištu.
Novi model je inspirisan Pežoovim konceptima "instinkt" iz 2017. i "eksalt" iz 2014. a posebno zanimljiv detalj su dnevna LED svetla koja dolaze direktno od lavljeg "pretka" – sabljozubog tigra. Ili pre podsecaju na lavlje kandže?
A poseban detalj na prednjem delu je oznaka modela postavljena iznad Pežoovog "lava" i koja predstavlja omaž legendardnom modelu "504".
U odnosu na prethodnika, "508" je kraci. Dugacak je 4,75 metara, što ga cini jednim od najkompaktiniji sedana u klasi. Medutim, meduosovinsko rastorajanje od 2,79 metara cini da nov model ima jedan u najboljih odnosa ukupne dužina sa meduosovinskim rastojanjem.
Baziran je na EMP2 platformi, koja mu je omogucila smanjenje težine (70 kilograma manje od prethodnika) uz povecanje unutrašnjeg prostora. Prema najavama, "508" ce imati u kabini kvalitetnije materijale, bogatiju opremu (Focal zvucnici, na primer), novi i-Cockpit sistem (kontroliše se preko 12-incnog ekrana osetljivog na dodir), kao i dvokraki multifunkcionalni volan. Na raspolaganju ce biti i opciona 10-incna digitalna instrument tabla.
Što se "obuce" tice, na raspolaganju su velicine felni od 16 do 19 inca.
Kupci ce moci da biraju izmedu nekoliko pogonskih agregata s turbinama, ukljucujuci nove PureTech benzince od 1,6 litara i dizelaše – 1.5 i 2.0 BlueHDi. Oni ce moci da se voze u cetiri moda - Eco, Sport, Comfort i Normal.
Na jesen sledece godine stiže i hibridna verzija ukupne snage od oko 300 "konja".
Premijera nove Pežoove perjanice je zakazana za ženevski Salon automobila, koji pocinje za dve nedelje.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.