Na osnovu istraživanja sprovedenog u SAD, od novembra 2017. do januara 2018. godine, njihovi kupci automobila najviše vode računa o sigurnosti i potrošnji goriva. Ove dve stavke su najbitnije za dve trećine vozača prilikom kupovine automobila.
Sledi kvalitet izrade sa 56 odsto. Svaki drugi Amerikanac je istakao kao posebno bitne sledeće stavke: garancija i servisna mreža, pogodnost za svakodnevno korišćenje, kao i udobnost.
Za njih 45 odsto bitan je izgled automobila, dok je cena tek na osmom mestu (od prvih deset najvažnijih faktora). Vrednost automobila je bitna za 44 odsto stanovnika SAD-a.
Na devetom mestu je prostranost, koja je bitna za 37 odsto anketiranih.
Iznenađujuće, na poslednjem mestu ove liste je marka automobila. Tek svakom trećem Amerikancu je bitno ko je proizvođač njegovog novog ljubimca s četiri točka.
A kakva je situacija u Srbiji?
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.