Najčešće greške koje pravimo vežbajući

Autor:

Vežbanje je zdravo i korisno, ali ako stvari ne radite kako treba, samo gubite vreme. Evo gde ljudi najčešće greše.

2
A- A A+

Ako redovno vežbate, znate i sami koliko se dobro osećate posle toga. Ako razmišljate da (konačno) počnete da trenirate, pravi je trenutak. Proleće samo što nije, biće vam lakše da se nakanite da krenete kad vidite kako je lepo i sunčano napolju.

Donosimo vam nekoliko saveta koji će vam pomoći da brže postignete rezultate:

Ako ste žensko, nemojte se "plašiti" tegova. Nećete se nabildovati, samo ćete ubrzati topljenje masnih naslaga i brže definisati mišiće. Da biste se pretvorili u Halka morali biste ozbiljno da "zapnete". Dakle, bez brige i tegiće u šake.

Muškarci ne bi trebalo strogo da se fokusiraju na "dan za leđa", "dan za noge"… Ako vežbate tri puta nedeljno, kombinujte vežbe za velike mišićne grupe. Tako ćete brže videti rezultate, a nećete previše forsirati jednu mišićnu grupu tokom sat i po, dva koliko vam traje trening.

Ako imate utisak da vam sprave u teretani nisu ni od kakve koristi, verovatno ih ne koristite kako treba. Pitajte nekoga da vam pokaže čemu koja služi.

Snagu ćete dobiti ako napredujete polako i postojano. Ne zalećite se na velike težine na trećem treningu. Strpljenje i upornost su ključ svakog uspeha.

Kad dođete u situaciju da se na nekoliko treninga u nizu "jedva oznojite", malo pojačajte tempo i težine. Nije ideja da stagnirate, nego da pomalo napredujete svaki put.

I nemojte da vas pokoleba ako malo zahladni… Znate kako se kaže, "telo za leto pravi se preko zime".

Koliko često i koliko dugo bi trebalo da vežbate

Vežba koju najčešće radite pogrešno

Povezano

Sve vesti