• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Evo na šta se najviše žale potrošači u Srbiji

Izvor mondo.rs Izvor MONDO/Agencije

Broj prigovora potrošača u Srbiji stalno raste i 2017. godine ih je bilo skoro 17.000.

 Zakon o potrošačima najviše žalbi na obuću Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović
Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

To je trećina više prigovora nego pre pet godina, a najviše ih je bilo na obuću, izjavila je danas državna sekretarka Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Vesna Kovač.

"Potrošači znaju kome da se obrate za pomoć u rešavanju problema, a sa druge strane, sve više se primećuje spremnost trgovca da u što kraćem roku reše reklamaciju potrošača jer time stiču veću lojalnost", kazala je Kovač agenciji Beta uoči Svetskog dana zaštite potrošaća, koji se obeležava 15. marta.

Evo kako nas varaju u hipermarketima


Navela je da je najviše žalbi na obuću (21 odsto), na mobilne telefone (12 odsto), na belu tehniku (šest odsto), na računare i IT opremu (šest odsto), na nameštaj (pet odsto), i na odeću i televizore (po četiri odsto).

"U zaštiti potrošača skoro da su dostigniti evropski standardi", kazala je Kovač i istakla da je ove godine za podršku udruženjima za zaštitu potrošača namenjeno državnih 20 miliona dinara, trećina više nego prethodne godine.

Srpski potrošači među najpesimističnijima u svetu

Jedan od najvećih uspeha Zakona o zaštiti potrošača koji je u primeni od septembra 2014. godine, po njenim rečima je kolektivna zaštita potrošača, a te postupke pokreće i vodi Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.

Tagovi

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Bo

Ima smisla. Imam 35 god planiram još 40da živim i da u svakoj prilici upozorim ljude na prevarante iz Roda tehnike i FOX televizora. Ako im je bilo jeftinije da me zavrnu i prevare za 35hiljada dinara neka sračunaju koliko košta moje pričanje u svakoj prilici i na svakom mestu o njima. Pa neka u 40god ubedim 40ljudi samo da odustanu od kupovine kod njih meni dosta. A već sam u ove 4god bar 15 ljudi odvratio od kupovine kod ove gospode možda i više ali eto šta znači nezadovoljan kupac. Svaka čast momcima iz zaštite potrošača u NS. Prvo su se krstili dva dana kad su videli koliko sam oštećen onda su i sami probali da reše slučaj ali su ovi toliko perfidni da bi mi trebalo gomila para da isteram pravdu. Tako da sam i sam odustao. Ali na kraju mi ostaje ovo i ovo ću da pišem i pričam dokle god budem video slova!

saRsa

54 %

Како ко?

Министарка и не купује у земљи па да зна. Као што се министар здравља лечио у иностранству, државне службе не користе домаћа возила, функционери се н возе јавним превозом,.....

special image