Kreće kineski automobilski napad iz Evrope (FOTO)

Pored modela "01", za dve godine kreće i proizvodnja manje krosovera koji će se takođe praviti u Belgiji
Komentariši

Nakon najava, kineski proizvođač automobila, Džili i zvanično kreće sa proizvodnjom vozila svog brenda Lynk & Co u pogonu u belgijskom Gentu. Ovo će biti prvi automobili kreirani u Kini, koji će se praviti u zapadnoj Evropi.

Pomenuta fabrika je čuveni pogon Volvoa, koji je takođe u vlasništvu ove kineske kompanije. Tako će se od naredne godine, pored aktuelnog evropskog automobila godine "volvoa XC40", na istoj platformi proizvoditi i "Lynk & Co 01".  

Njemu će se priključiti i novi model "02", koji je nedavno predstavljen u Amsterdamu.

On će u početku stizati u benzinskoj i hibridnoj varijanti sa turbo-benzinskim motorima od 177 KS i 190 KS. Električna verzija je najavljena za 2021. godinu.

Lynk & Co će se značajno fokusirati na modele prodaje. S obzirom da su milenijalsi glavna ciljna grupa modela "01" i "02", oni će se prodavati onlajn i kroz mrežu posebnih prodavnica koje će biti otvorene u nekoliko glavnih evropskih gradova.

Pogledajte zvanične fotografije modela "02":

Pored toga, vozila će se prodavati, odnosno promovisati i putem 20 putujućih prodavnica koje će krstariti širom Evrope.

S obzirom na ciljnu grupu čiji pripadnici ne spadaju u tradicionalne kupce automobila, već više korisnike Ubera i sličnih servisa, automobile će biti moguće i iznajmiti na period do 36 meseci.

Upravo su kompanije poput Ubera, po rečima ljudi iz kineske kompanije, i njihova najveća konkurencija.

Za sada nema podataka o ceni modela "02", ali u Lynk & Co obećavaju "premijum ugođaj po pristupačnoj ceni". Početna cena modela "01" u Kini iznosi 19.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Nakon najava, kineski proizvođač automobila, Džili i zvanično kreće sa proizvodnjom vozila svog brenda Lynk & Co u pogonu u belgijskom Gentu. Ovo će biti prvi automobili kreirani u Kini, koji će se praviti u zapadnoj Evropi.

Pomenuta fabrika je čuveni pogon Volvoa, koji je takođe u vlasništvu ove kineske kompanije. Tako će se od naredne godine, pored aktuelnog evropskog automobila godine "volvoa XC40", na istoj platformi proizvoditi i "Lynk & Co 01".  

Njemu će se priključiti i novi model "02", koji je nedavno predstavljen u Amsterdamu.

On će u početku stizati u benzinskoj i hibridnoj varijanti sa turbo-benzinskim motorima od 177 KS i 190 KS. Električna verzija je najavljena za 2021. godinu.

Lynk & Co će se značajno fokusirati na modele prodaje. S obzirom da su milenijalsi glavna ciljna grupa modela "01" i "02", oni će se prodavati onlajn i kroz mrežu posebnih prodavnica koje će biti otvorene u nekoliko glavnih evropskih gradova.

Pogledajte zvanične fotografije modela "02":

Pored toga, vozila će se prodavati, odnosno promovisati i putem 20 putujućih prodavnica koje će krstariti širom Evrope.

S obzirom na ciljnu grupu čiji pripadnici ne spadaju u tradicionalne kupce automobila, već više korisnike Ubera i sličnih servisa, automobile će biti moguće i iznajmiti na period do 36 meseci.

Upravo su kompanije poput Ubera, po rečima ljudi iz kineske kompanije, i njihova najveća konkurencija.

Za sada nema podataka o ceni modela "02", ali u Lynk & Co obećavaju "premijum ugođaj po pristupačnoj ceni". Početna cena modela "01" u Kini iznosi 19.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Nakon najava, kineski proizvođač automobila, Džili i zvanično kreće sa proizvodnjom vozila svog brenda Lynk & Co u pogonu u belgijskom Gentu. Ovo će biti prvi automobili kreirani u Kini, koji će se praviti u zapadnoj Evropi.

Pomenuta fabrika je čuveni pogon Volvoa, koji je takođe u vlasništvu ove kineske kompanije. Tako će se od naredne godine, pored aktuelnog evropskog automobila godine "volvoa XC40", na istoj platformi proizvoditi i "Lynk & Co 01".  

Njemu će se priključiti i novi model "02", koji je nedavno predstavljen u Amsterdamu.

On će u početku stizati u benzinskoj i hibridnoj varijanti sa turbo-benzinskim motorima od 177 KS i 190 KS. Električna verzija je najavljena za 2021. godinu.

Lynk & Co će se značajno fokusirati na modele prodaje. S obzirom da su milenijalsi glavna ciljna grupa modela "01" i "02", oni će se prodavati onlajn i kroz mrežu posebnih prodavnica koje će biti otvorene u nekoliko glavnih evropskih gradova.

Pogledajte zvanične fotografije modela "02":

Pored toga, vozila će se prodavati, odnosno promovisati i putem 20 putujućih prodavnica koje će krstariti širom Evrope.

S obzirom na ciljnu grupu čiji pripadnici ne spadaju u tradicionalne kupce automobila, već više korisnike Ubera i sličnih servisa, automobile će biti moguće i iznajmiti na period do 36 meseci.

Upravo su kompanije poput Ubera, po rečima ljudi iz kineske kompanije, i njihova najveća konkurencija.

Za sada nema podataka o ceni modela "02", ali u Lynk & Co obećavaju "premijum ugođaj po pristupačnoj ceni". Početna cena modela "01" u Kini iznosi 19.500 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.