• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Milo za svoju kampanju donirao 1.400 evra

Milo Đukanović prikupio za predizbornu kampanju 225.000 evra donacija, novac uplaćivali članovi Vlade Crne Gore i drugi državni funkcioneri. Na kampanju potrošeno 93.000 evra.

Predsednicki kandidat Demokratske partije socijalista Crne Gore (DPS) Milo Ðukanovic je do sada dobio više od 225.000 evra donacija, a na kampanju je do sada potrošio 93.000 evra, pokazuje izveštaj Agencije za sprecavanje korupcije, prenose podgoricke "Vijesti".

Navodi se da je Ðukanovic svoju kampanju pomogao sa 1.400 evra, a donacije je dalo i 12 clanova vlade, na celu sa premijerom Duškom Markovicem. Crnogorski premijer Markovic je kampanju pomogao sa 1.000 evra, a toliko su dali i ministri finansija Darko Radunovic i održivog razvoja i turizma Pavle Radulovic.

Ostali ministri dali su manje - od 500 do 800 evra.

Prema crnogorskom Zakonu o finansiranju politickih subjekata i izbornih kampanja, fizicko lice smije donirati najviše 2.000 a pravno lice do 10.000 evra.

U Agenciji za sprecavanje korupcije navode da su ostali kandidati na izborima, koji ce biti održani u nedelju, 15. aprila, prikupili 17.000 evra, od cega je kandidat Prave Crne Gore Marko Milacic dobio 9.510 evra.

Kandidat Hazbija Kalac dobio je 3.700 evra, Vasilije Milickovic 3.000 od porodicne kompanije "M&V company", dok je kandidatkinja Socijaldemokratske partije Draginja Vuksanovic uplatila 1.000 evra. Ne navodi se koliko je dobio vecinski kandidat opozicije Mladen Bojanic.

Prema istom izvoru, vladajuci DPS je na predsednicku kampanju do sada potrošio oko 93.000 evra.

Ucesnici izbora bili su dužni da Agenciji za sprecavanje korupcije do 10. aprila dostave privremene izveštaje o troškovima kampanje.

Na medijsko predstavljanje potrošeno je 35.090 evra, od cega je preko 30.000 evra uplaceno Televiziji Pink, a ostatak na socijalne medije.

Nepunih hiljadu evra manje DPS je dao na reklamne spotove i majice, cegere, zastave i upaljace.

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Vo dacu i ja sirotinji

Sto dinara za kampanju...

special image