Šta (ne) možete u Ikea izlogu (FOTO, VIDEO)

Pre svih smo zavirili u Ikea izlog u centru Beograda, evo šta ćete sve tamo naći, i šta možete da uradite na licu mesta, a za šta ipak morate da odete do robne kuće.

5
A- A A+

Beograd je dobio Ikea izlog u centru grada, u Knez Mihailovoj ulici broj pet. U prostoru na 900 kvadratnih metara izložen je odabrani asortiman proizvoda, koji možete razgledati, "opipati", isprobati... Tu su nameštaj, razni dekorativni elementi, jastučići, svećnjaci, lusteri, ramovi za slike i druge sitnice.

Vodič kroz Ikea robnu kuću - sve što vas zanima (FOTO, VIDEO)

Izlog je na dva nivoa, u donjem su ambijenti dnevne, spavaće, dečje sobe, zatim kuhinje, kupatila... Gornji nivo rezervisan je za uređenje radne sobe i odabir materijala za plakare ili kuhinjske elemente.

Pogledajte!

Izvor: MONDO

U samom izlogu nije moguće kupiti ništa, ni sitnice ni krupni nameštaj, ali je moguće naručiti online, uz pomoć zaposlenih ukoliko je potrebna, bilo šta što vas zanima iz kompletnog asortimana koji broji više od 9.000 proizvoda.

Naručivanje i isporuka

Važe standardni uslovi – prikupljanje i isporuka proizvoda ukupne težine do 30 kilograma i maksimalnih dimenzija paketa 80x120x100 centimetara košta 499 dinara.

Kamionom Ikea dostavlja po ceni od 3.999 dinara, što obuhvata isporuku proizvoda ukupne težine do 1.000 kilograma, u prostoriju na vašoj adresi po vašem izboru, dakle vi ništa ne morate da nosite.

Ikea ne vrši isporuku prehrambenih proizvoda, metraže, persijskih tepiha, zasađenih biljaka, proizvoda s odeljenja "To je što je", kao i vrednosnih bonova/kartica.

Ovaj prostor biće dostupan posetiocima svakog dana od deset do 22 časa, i koncept "pop-up" izloga predviđen je za trajanje od tri meseca. Očekuju oko 2.800 posetilaca dnevno, odnosno da tokom tri meseca, kroz Ikea izlog prođe čak 250.000 posetilaca!

Posetiocima su na raspolaganju i Kutak virtuelne realnosti pri planiranju i osmišljavanju uređenja prostora, kao i poseban deo salona opremljen Ikea nameštajem koji nudi i besplatan wifi signal.

OVO je bio najprodavaniji proizvod prošle godine

U izlogu će, šest puta mesečno, biti upriličene i najrazličitije interaktivne radionice. Prijava za radionice moguća je isključivo putem web stranice, uz članski broj "Ikea Family kluba". Tako će u maju prijavljeni učesnici moći da nauče kako da postave sto za letnju gozbu, sašiju torbu od Ikea tekstila, da se upoznaju sa trendovima za ovo leto, pripreme za dolazak bebe, uzgajaju biljke kod kuće ili reorganizuju svoj prostor tako da imaju više mesta za goste i društvo.

U junu, radionice su posvećene i ponovnom osmišljavaju dnevne sobe i sklapanju stočića, pravljenju nečega novog od nečega što više ne koristite, opremanju celog stana od 50 kvadrata za četvoročlanu porodicu, kao i sređivanju kuhinje. Jul će doneti radionicu "brzinskog" planiranja kuhinje i smanjivanja količine hrane koja se baca.

Ideja za "pop-up" izlog rodila se, kažu, nakon samo devet meseci poslovanja u Srbiji iz želje da se ljudi bolje upoznaju sa konceptom i proizvodima kompanije Ikea.

"Znamo da su ljudi željni da istraže sve što imamo da ponudimo, i želeli smo da im se približimo još više. Da dođemo tamo gde su ljudi, u centar grada, i pružimo im priliku da se upoznaju sa našim proizvodima, testiraju ih, pronađu rešenja i inspiraciju za svoj dom uz pomoć naših posvećenih zaposlenih. Tada mogu na licu mesta da poruče željene artikle, koji će stići na njihovu kućnu adresu. Osmislili smo i veliki broj radionica za pripadnike globalnog lojalti programa 'Family club', čiji je cilj da naše kupce upozna sa savetima, trikovima i mogućnostima iskazivanja sebe i svog ukusa kroz uređenje doma," rekao je direktor robne kuće Ikea Beograd Istok, Vladimir Moga.

Menadžerka za komunikacije i dizajn enterijera u robnoj kući Ikea Beograd Istok Ana Krnetić rekla je da je cilj Ikea izloga upoznavanje sa kompletnom Ikea filozofijom.

"Naš koncept demokratskog dizajna zasniva se na pet stavki – forma, funkcionalnost, održivost, kvalitet i cena. U izlogu su izloženi i komadi koji ove godine slave 30, 40. ili čak 50. rođendan. Uz razne metode odloženog plaćanja, neki od njih u vašem domu praktično će biti besmrtni. Filozofija brenda Ikea je 'praktično i pristupačno', a svrha ovog prostora je da sve zainteresovane upozna sa tom filozofijom i omogući im da probaju naše proizvode, i uz naše znanje i kompetenciju osmisle svoj životni prostor, od sitnica do kompleksnijih elemenata kao što su plakari ili kuhinje. Dom je najvažniji prostor, a mi smo uzbuđeni što možemo da vam predstavimo napredni koncept izložbenog prostora u centru grada," rekla je ona.

Sve vesti