Digitalna transformacija tema Webiza

Autor:

Korak koji ne sme da izbegne nijedna kompanija!

Digitalna transformacija tema Webiza Foto: mts/Webiz

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru baviće se digitalnom transformacijom.

Nijedna delatnost ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu.

Mnogi su, zahvaljujući tehnologiji, već unapredili svoje poslovanje, dok oni kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja KAKO i GDE početi.

Od 8. do 10. juna hotel Palisad na Zlatiboru biće učionica sa pogledom na izazove i nove mogućnosti koje donosi digitalna promena internih i eksternih procesa.

Učesnici Webiz edukacije imaćete 360° uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili čitava firma već u procesu dugitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak.

Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisnickog iskustva.

"Prvog dana edukacije imaćemo četiri keynote predavača koji će predočiti kako da procenite kada je pravo vreme za transformaciju, u kom segmentu, na koji način i kako da svoju viziju pretvorite u strateške ciljeve. Drugi dan je možda i najdinamičniji jer će nam renomirani digitalni lideri kroz tri modula i jedan panelpredstaviti apsolutno sve neophodne korake", kaže direktor Webiza Vladimir Kovač.

Među predavačima
biće predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, prof. dr Goran Pitić, Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company Vladimir Tošić, Digital Architect u Microsoftu Marko Marjanović, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Zanimljivo je da je treći dan Webiz edukacije zamišljen kao svojevrsni case study show - publici će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi "digitalno transformisali".

Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su iradionice o Agile i promenma uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja.

"O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicinalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od namodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda. Posebno bih naglasio da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike koju očekujemo, ima naročitu poslovnu vrednost", kaže Kovač.

Na sajtu Webiza možete se informisati o ceni kotizacije, ali i posebnim pogodnostima za ekipno prijavljivanje učesnika iz iste firme.

Povezano

Sve vesti