Obrtni moment od 370 Nm dostupan je već pri 1600 obrtaja u minutu.
"Hard-kor" fanovi GTI modela imaju novu ikonu – "golf GTI TCR".
Vec 37 godina ljubitelji "folksvagen golfa" u GTI izdanju okupljaju se jednom godišnje na obali austrijskog jezera Vorterze. Osim fantasticnih mašina prethodnih generacija, Folksvagen koristi ovaj skup kako bi fanovima prikazao i neke novine.
Ove godine to je bio prototip "golfa GTI TCR", koji stiže s jakim sportskim nasledem.
Ispod haube je 2.0 TSI motor koji razvija 290 konjskih snaga i u saradnji sa sedmostepenim DSG menjacem može poterati, ovaj GTI i do 264 kilometara na sat, što ga cini najbržim GTI-jem u istoriji.
A ono što impresionira jeste obrtni moment od 370 Nm koji je dostupan vec pri 1600 obrtaja u minutu.
Serijski novi GTI stiže sa 18-incnim Belvedere felnama i kocionim sistemom visokih performansi, koji ima zadatak da u najkracem mogucem roku zaustavi ovu raketu na tockovima.
Uz to, vozacima ce na raspolaganju biti i sportsko vešanje sa DCC sistemom, kao i elektricno prilagodljivi amortizeri. Ovaj TCR koncept se odlikuje posebnim prednjim spojlerom, koji ga izdvaja od "obicne" GTI verzije.
Pogledajte galeriju novog GTI-a:
Opciono moguca ga je opremiti 19-icnim felnama, kao i Akrapovicevim titanijumskim izduvnim sistemom.
Unutar automobila, sportska sedišta su dobila nove presvlake od mikrofibera, koji je upotrebljen i za elemente na vratima i za rucicu menjaca. Kako bi vozac imao dodatni trkacki utisak, volan je dobio crvenu crtu – na "12 sati". Instrument tabla je digitalizovana, a tu su i posebne trkacke opcije, poput merenja vremena po krugu.
"Folksvagen golf GTI TCR" na evropske ulice stiže krajem godine – po za sada nepoznatoj ceni.
Ed Cajna skokcao GTI-a
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.