Zabavan i efikasan kardio trening

Autor:

Evo kako da izdržite kardio, a da ne umrete od dosade.

Teško je osloboditi se starih navika, a to važi i za vežbanje. Kad pomislimo na kardio trening, obično se držimo trčanja, vožnje bicikla ili nordijskog trčanja na nekoj od onih komplikovanih mašina. Ali, na to smo navikli i ne razmišljamo previše, odradimo svoje, dosađujući se pomalo, ali sve se svodi na to da je kardio "štikliran" za taj dan.

Ali, preskakanje konopca je odličan kardio trening, a zabavniji je od beskrajnog hodanja na traci. Osim toga što je manje dosadan od trčanja, prilično će efikasno sagoreti taj višak kojeg biste da se rešite.

Ipak, u ovom kontekstu, preskakanje konopca neće ličiti na ono iz parkića kad ste bili dete.

Kad se koristi planirano, preskakanje konopca je moćno "oružje" koje će vam podići puls, ubrzati cirkulaciju i poboljšati vam kardiovaskularno zdravlje. (Važno je samo da ne pokušavate to da radite ako imate problema sa lumbalnim delom kičme i kolenima, naravno.)

Amanda Klots, personalni fitnes instruktor, radi i sa brojnim poznatim ličnostima, i evo kako ona preskakanje konopca uključuje u treninge, i sopstvene, i svojih klijenata.

"Preskakanje konopca je efikasna kardio vežba koja će vam tonirati čitavo telo", kaže Klotsova za PopSugar. "Samo deset minuta preskakanja konopca u odgovarajućem ritmu ekvivalentno je naporu koji vam je potreban da pretčite 1.600 metara za osam minuta."

Ako vam je potrebna manje iscprljujuća, a jednako efikasna kardio opcija, preskakanje konopca je prava stvar za vas.

"Kad preskačete konopac, stopala jedva da morate da odvojite od podloge, što znači da je opterećenje zglobova znatno manje nego kod trčanja, na primer. Osim toga, konopac možete da preskačete bilo kad, bilo gde. Sve što vam je potrebno je vijača i dobra volja, spremnost da se preznojite", kaže ona.

Mislimo na vas: MONDO FITNES

Klotsova savetuje da za početak odaberete svoje četiri omiljene pesme.

Tokom prve, treba samo da vodite računa da preskočite konopac a da se ne zabrojite, ili ne stanete na njega.

Tokom druge, malo obratite pažnju na koordinaciju, zato nije loše da konopac preskačete pred ogledalom.

Tokom treće pesme, pokušajte da vijaču vrtite malo brže, ali da ipak ne napravite "grešku", a tokom četvrte vijaču vrtite najbrže što možete.

Pokušajte, možda konačno počnete da se radujete danima rezervisanim za kardio treninge. Preskakanje konopca je zabavno, videćete.

Zašto je muškarcima lakše da smršaju nego ženama

Evo koliko vam treninga snage treba u toku nedelje

Povezano

Sve vesti