Ovako vežba "Stena"

Autor:

Dvejn "Stena" Džonson na Instagramu je objavio da je "u najboljoj formi u životu", a evo kako je do toga došao.

4
A- A A+

Dvejn Džonson naporno je radio i ozbiljno se posvetio vežbanju kako bi danas izgledao tako kako izgleda. Kaže da je svoj izgled "Stene" počeo da gradi kada je imao samo 13 godina, kada je njegova porodica morala da se seli jer nisu imali novca da i dalje plaćaju stan.

On je GLEDAO porođaj svoje žene, da li biste vi?

Umesto da "plače kao devojčica", počeo je da radi na sebi i da svakodnevno vežba.

Uprkos tome što je sada drugi najplaćeniji glumac u Holivudu, Džonson je ostao prilično prizeman, zbog čega i voli da podeli snimke sa svojih treninga na YouTube-u ili Instagramu, kako bi motivisao ljude da vežbaju.

Činjenica je da njegovi treninzi nisu za početnike, jer Džonson "uzima najteže tegove koje nađe", ovo su vežbe kojima je došao do sadašnjeg izgleda.

"Stena" podržao žene!

Naime, glumac dan započinje u 4:30 sati tako što radi kardio trening na eliptiku u trajanju od 30 do 50 minuta, pre doručka.

U teretani, gde ide pet do šest puta nedeljno, Džonson je svoje treninge podelio po delovima tela - noge, leđa, ramena, grudi, biceps i triceps, a posle toga obično sledi dizanje tegova.

"Moji treninzi se konstantno menjaju i prilagođavaju, ali u većini slučajeva radim četiri serije po 12 ponavljanja, sa minut do minut i po pauze između. Ne igram se u teretani. Uvek se trudim da naporno radim, da dajem sve od sebe", rekao je Dvejn.

Svoje telo doveo je do savršenstva dizanjem tegova, vežbanjem pomoću elastičnih traka i na mašinama u teretani, i uvek se trudi da pažnju usmeri na određen mišić i da podiže što veću kilažu.

Danima kada radi vežbe za ramena, njegov trening se sastoji od potiska za ramena, lateralno podizanje bučica, predručenje bučicama za prednje rame (podizanje bučica dok su ruke ispružene ispred tela) i kardio trening.

Ovo je NAJSEKSI muškarac današnjice

Za noge, Džonson radi razne varijante čučnjeva i potisak za noge, sa ekstremno teškim tegovima.

Generalno, njegov trening traje oko sat i 15 minuta – osim ako se uveče ne vrati na još jedan trening. Isti format treninga ponavlja svakog dana do dana odmora, a zatim ponavlja ciklus.

Ovaj metod je jednostavan, ali efikasan – što su tegovi teži, to su impresivniji rezultati. Naravno, treba imati na umu da se ne može početi odmah podizanje teških tegova, već kilaža mora postepeno da se povećava da ne bi došlo do povreda.

Kada je reč o "Steninoj" motivaciji da neprestano gura sebe da bude najbolji što može, kaže da motivacija dolazi iz njegove zahvalnosti na onome što ima i iz gladi.

"Niko nije gladniji od mene", zaključuje glumac.

Povezano

Sve vesti