Legendarni model će širom sveta biti dostupan u tri verzije – hečbek, sedan i karavan.
Tojota penzioniše "auris", a vraca "korolu".
Pocetkom 2019. godine naziv "auris" bice zamenjen starom, dobrom "korolom". Osim postojece "korole" u sedan verziji, sada ce se slavno ime nositi i hecbek i karavan. Tri tipa karoserije bice pracene najnovijom hibridnom tehnologijom.
"Auris" je zamenio "korolu" 2006. godine u hecbek i karavanskoj verziji.
Uvodenje, odnosno povratak starog naziva, poklapa se sa usvajanjem zajednicke Tojotine nove globalne arhitektonske platforme (TNGA), koja ce zameniti tri platforme trenutno u upotrebi.
"TNGA inženjerska i dizajnerska filozofija uvodi novine u novu generaciju modela iz C segmenta. Unapredenje 'korola' modela i obnavljanje kvaliteta, izdržljivosti i pouzdanosti, kupcima donosi dodatne pogodnosti, kao što su upecatljivi dizajn, obnovljena unutrašnjost, snažnije performanse i efikasniji hibridni pogon", rekao je dr Johan fan Cel, predsednik evropske Tojote.
Nova "korola turing sports" bice predstavljena na Sajmu u Parizu zajedno sa hecbekom u hibridnoj verziji.
"Korola" je najprodavaniji model u istoriji automobilske industrije – od pocetka proizvodnje 1966. godine prodato je 45 miliona vozila. Ove godine širom sveta je prodato skoro pola miliona primeraka "korole", što je cini drugim najpopularnijim globalnim automobilom.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.