U ovome žene najčešće greše u teretani

Autor:

Šona Vertu, koja je nekad bila Bekamov lični trener, otkriva najveće greške koje žene prave u teretani.

Stereotipi kažu da muškarci idu u teretanu da "nagruvaju" mišiće, a žene u širokom luku izbegavaju tegove da ne bi "izgledale kao muškarci". Kad se sve to uzme u obzir, nije ni čudo što mnogi greše kada vežbaju...

To posebno važi za žene, kojima je (većini, ne svima, naravno) kojima su uzori Viktorijini anđeli i kojima je mršavost ultimativni cilj, pa se zbog toga plaše da ne budu "previše mišićave".

Evo šta kaže lični trener Šona Vertu, u čemu žene najviše greše.

1. Ne podižu teške tegove

Uprkos tome što je dokazano da je za žene dobro da podižu tegove, Vertuova ističe da ima čak i psiholoških efekata, i dodaje da većina devojaka izbegava tegove u teretani.

"Osećaćete se toliko bolje od dizanja teških stvari. Ženama često govore da podižu samo bučice, što je smešno – jeste li ikada podigli žensku torbu? Mnogo je teža od onoga što nose muškarci, što su uglavnom samo novčanik i telefon. Moramo da budemo snažne, da nosimo dete u jednoj, a laptop u drugoj ruci. Žene danas moraju da budu zaista jake", ističe ona.

2. Gube vreme na vežbe za zadnjicu, stomak...

Kada počnete da guglate o tome kako da isklešete mišiće na stomaku, dobićete čitav set mitova, odnosno vežbi koje će vam u tome navodno pomoći. Ista prazna obećanja dobićete i kada guglate o vežbama za zadnjicu.

To što žene pokušavaju da skinu salo sa tačno određenog dela tela je gubljenje vremena, ističe Vertuova.

"Moramo da mislimo o telu kao celini. Ako imate malo vremena, birajte složenije pokrete: čučnjeve, iskorake i sklekove. To će uticati na sve mišiće, pa ćete morati kraće da vežbate", objašnjava ona.

3. Slušaju savete nekvalifikovanih ljudi

Zahvaljujući društvenim mrežama, svako ko ima smartfon i fensi sportski grudnjak može sebe da proglasi fitnes influenserom.

"Ništa ne može da spreči ljude da vam na Instagramu poruče da radite iskorak sa skokom 'do prekosutra', bez ikakvog znanja o tome. Često kopiramo treninge drugih sa društvenih mreža, a onda ih još i radimo pogrešno. Ne samo da to može da dovede do povreda, već nema ni efekta ako se rade pogrešno", upozorava trener.

Šona ističe da je veoma važno obratiti pažnju na to da se vežbe izvode pravilno jer to pravi veliku razliku u tome da li ćete postići svoj cilj da budete mršaviji, zategnutiji...

Povezano

Sve vesti