"Za mlado tržište kao što je srpsko, ovo su veoma dobri poslovni rezultati i vidimo mnoge pozitivne trendove", izjavio je Stefan Vanoverbeke, direktor Ikea Srbija i generalni direktor Ikea jugoistočna Evropa.
Tokom prve fiskalne godine u Srbiji, Ikea je ostvarila tržišni udeo od 11 odsto, a od skoro osam miliona prodatih proizvoda, 54 odsto je bio nameštaj, a 46 odsto dodaci i dekoracija za dom.
Iz kompanije Ikea navode i da se otpočelo sa pripremnim radovima za izgradnju Beogradskog trgovačkog centra koji će biti smešten pored njihove robne kuće.
"Investicija vredi oko 50 miliona evra i stvoriće oko 400 novih radnih mesta. Ovaj potez predstavlja demonstraciju snažne posvećenosti kompanije Ikea tržištu Srbije i našoj želji da dalje razvijamo svoje poslovanje, proširujemo komercijalnu zonu Bubanj Potok i podržimo lokalni ekonomski razvoj", naglasio je Vanoverbeke.