mondo.rs

Zapadni Balkan – BMW, Hrvati i Slovenci – Reno

Autor:

Ovo su automobilski brendovi za kojima najviše tragamo na internetu

7
A- A A+
google, automobili Foto: Google/screenshot

Ako je verovati Guglu, Tojota vlada svetom, jer u čak 57 zemalja ovaj brend je bio broj jedan u pretragama. BMW je vodeći u 25, a Mercedes u 23 zemlje. Ovo je rezultat istraživanja koje sprovela osiguravajuća kuća Veygo u 171 zemlji sveta u poslednjih godinu dana.

Tojota je vodeća i po pitanju broja pretraga. Mesečno se ova japanska marka "gugla" 7,8 miliona puta širom sveta. Honda je na drugom mestu sa 7 miliona, dok je Ford treći sa 6,4 miliona.

Stanovnici Srbije i ostalih zemalja Zapadnog Balkana najčešće "jure" za BMW-ima, dok je Hrvatima i Slovencima najomiljeniji Reno.

Prema ovom istraživanju, u većini zemalja se pretražuju marke koje njihovi stanovnici stvarno žele da kupe. Ipak, ima i izuzetaka, pa se tako Lamborginiji najviše traži u 12 zemalja, među kojima su i Bangladeš, Nepal, Pakistan, Sri Lanka i Venecuela.

U sedam zemalja se najviše traga za Teslom. Osim očekivanih Norveške i Holandije, tu je i najrazvijenije automobilsko tržište – kinesko. Ipak, ovde treba uzeti u obzir činjenicu da Gugla u Kini zvanično i nema, pa je ovaj podatak upitan.

U samom pet zemalja na svetu najpopularniji su domaći brendovi – Reno u Francuskoj, Mercedes u Nemačkoj, Maruti Suzuki u Indiji, Perodua u Maleziji i Volvo u Švedskoj.

Ovde možete pogledati i mapu sveta sa najtraženijim automobilskih brendovima.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Povezano

Sve vesti