Znate li ko su vaši kupci i koja je vaša ciljna grupa?

Autor:

Kompanija Telekom Srbija je u mts Biznis centru u Novom Sadu organizovala novu radionicu na kojoj su svi zainteresovani mogli da unaprede poslovanje pomoću alata za pronalazak kupaca preko društvenih mreža.

1
A- A A+

Kompanija Telekom Srbija u svojim mts Biznis centrima u Novom Sadu i Beogradu od maja organizuje radionice za predstavnike malih i srednjih preduzeća, na kojima prisutni mogu da uče o unapređenju svojih veština poslovanja korišćenjem novih alata i servisa.

Ovog puta naša nacionalna telekomunikaciona kompanija je u saradnji sa "Ludus digital" gencijom i Verom Stevanović, koja je vodila radionicu, organizovala predavanje o tome kako da mala i srednja preduzeća uspešno sprovedu targetiranje ciljne grupe potrošača na društvenim mrežama i na koji način to može da im pomogne da se bolje pozicioniraju na tržištu i približe klijentima, odnosno kako bolje da "pročitaju" njihove potrebe.

Izvor: MONDO portal

Koncept mts Biznis centra inspirisan je aktuelnim svetskim trendovima tako da je, pored usluga posebno kreiranih po potrebama malih i srednjih preduzeća, korisnicima na raspolaganju moderan prostor za interakciju, razmenu ideja i širenje mreže poslovnih kontakata.

U mts Biznis centru se kontinuirano organizuju radionice i prezentacije u vezi sa savremenim poslovanjem, na kojima poslovni korisnici imaju priliku da dobiju koristan savet u cilju daljeg stručnog usavršavanja i osnaživanja svog biznisa korišćenjem savremenih alata i servisa.

Nakon Beograda i Novog Sada, o kojima se možete informisati na linkovima gradova, Telekom Srbija planira otvaranje novih mts Biznis centara i u drugim većim gradovima Srbije.

Povezano

Sve vesti