Novi Folksvagenov pogon će biti na istoku Evrope

Proizvodnja "pasata" se seli u češku fabriku u kojoj se trenutno sklapaju "škoda karok" i "seat ateka"

Folksvagen grupacija planira da izgradi novu fabriku u istočnoj Evropi, a Automobilwoche piše da su potencijalne lokacije Rumunija, Bugarska i Turska.

Potreba za novim pogonom je posledica prebacivanja proizvodnje "VW pasata" iz Nemačke u fabriku Skvas u češkom gradiću Kvasiniju, dok će se u matičnoj zemlji Folksvagen fokusirati na proizvodnju električnih automobila.

Trenutno se u Kvasiniju sklapaju SUV modeli "škoda karok" i "seat ateka", koji će prebaciti na novu lokaciju.

Sindikata Folksvagena zahteva da novu fabriku kontroliše VW-ova divizija putničkih automobila, a ne Škodina. Predsednik Nadzornog odbora VW-a, Hans Diter Peč, rekao je da grupa još nije donela odluku o brendu koji će voditi fabriku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicima.

Folksvagen grupacija planira da izgradi novu fabriku u istočnoj Evropi, a Automobilwoche piše da su potencijalne lokacije Rumunija, Bugarska i Turska.

Potreba za novim pogonom je posledica prebacivanja proizvodnje "VW pasata" iz Nemačke u fabriku Skvas u češkom gradiću Kvasiniju, dok će se u matičnoj zemlji Folksvagen fokusirati na proizvodnju električnih automobila.

Trenutno se u Kvasiniju sklapaju SUV modeli "škoda karok" i "seat ateka", koji će prebaciti na novu lokaciju.

Sindikata Folksvagena zahteva da novu fabriku kontroliše VW-ova divizija putničkih automobila, a ne Škodina. Predsednik Nadzornog odbora VW-a, Hans Diter Peč, rekao je da grupa još nije donela odluku o brendu koji će voditi fabriku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicima.

Folksvagen grupacija planira da izgradi novu fabriku u istočnoj Evropi, a Automobilwoche piše da su potencijalne lokacije Rumunija, Bugarska i Turska.

Potreba za novim pogonom je posledica prebacivanja proizvodnje "VW pasata" iz Nemačke u fabriku Skvas u češkom gradiću Kvasiniju, dok će se u matičnoj zemlji Folksvagen fokusirati na proizvodnju električnih automobila.

Trenutno se u Kvasiniju sklapaju SUV modeli "škoda karok" i "seat ateka", koji će prebaciti na novu lokaciju.

Sindikata Folksvagena zahteva da novu fabriku kontroliše VW-ova divizija putničkih automobila, a ne Škodina. Predsednik Nadzornog odbora VW-a, Hans Diter Peč, rekao je da grupa još nije donela odluku o brendu koji će voditi fabriku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicima.